Список желаний пуст
Добавляйте впечатления и делитесь желаниями с друзьями.
Ваша корзина пуста
Добавляйте понравившиеся впечатления в корзину.
пользователь без аватара
Олена
16 мая 2024
Все сподобалось: організація від bodo, у ресторані: панорамний вид, обслуговування та сервіс, вишукані страви, догфрендлі політіка.
пользователь без аватара
Юлія
6 мая 2024
Відчуття естетики, вишуканості та смаку злилися в чудовому досвіді відвідування ресторану. Кожна страва-це майстерність і творчість, піднесені до рівня мистецтва. Це не просто обід, а справжня кулінарна пригода. Куштували сет. Рекомендую кожному, хто цінує світ витонченості та насолоди
пользователь без аватара
Наталія
15 апреля 2024
Перш за все, хочу відмітити цікаву подачу страв, вони не тільки смачні, а й естетичні) ввічливий персонал. А панорамний вид, підкреслює вишуканість та унікальність місця! Дуже задоволена, що отримала таке враження у подарунок!
пользователь Євгенія
Євгенія
13 апреля 2024
Дуже задоволені з чоловіком! Прекрасна романтична атмосфера ресторану, неймовірні види міста, а блюда просто чудові! Страви вражають виглядом і перетинанням смаків! Дійсно висока кухня! Ми в захваті! З задоволенням відвідаємо ресторан Matiss ще раз, адже не все спробували!
пользователь Світлана
Світлана
12 апреля 2024
Все сподобалось! Все смачне.
пользователь без аватара
Ірина
31 марта 2024
)))
пользователь без аватара
Валерія
25 марта 2024
Чудовий заклад, незвична подача страв та гарне обслуговування) все сподобалося.
пользователь без аватара
Алла
24 марта 2024
Дуже задоволена,відсвяткувала з подружками День народження в ресторані!Смачна,красиво,вихований персонал!!Щиро рекомендую,дякую bodo❤️
пользователь Петро
Петро
18 марта 2024
Дуже сподобалась зустріч у закладі. Все на високому рівні, особливо ставлення персоналу до відвідувачів. А також, інтер'єр, місце розташування, вид із панорамних вікон, смачна їжа - неперевершені. Щиро вдячний організаторам за таке враження!)
пользователь Софія
Софія
17 марта 2024
Все сподобалось, чудове меню, прекрасний вид, якісне обслуговування 🫶
пользователь Наталья
Наталья
13 марта 2024
Время провели хорошо, персонал очень положительный и внимательный. Что касается кухни, ещё раз я бы не пошла . Ничего особенного, не хватает в меню салатов
bodo
29 марта 2024
Добрий день,Наталія. Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть вибачення за створені незручності на послузі. Власник закладу взяв до уваги ваш відгук і відтепер особисто перевірятиме якість продуктів, а також проведе роботу з кухарем. Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
пользователь Анатолій
Анатолій
10 марта 2024
Щиро дякую за враження. Персонал ресторану привітний, кухня неймовірна, обслуговування на найвищому рівні. Дружина була у захваті.
пользователь без аватара
Анна
3 марта 2024
В цілому все було добре. Персонал привітний. Страви були хороші, в принципі не можу сказати що було не смачно, але задоволення від їжі нажаль не отримали, напевно очікували більше від цього ресторану. Персонал готував зал під якийсь бенкет, тому розставляли столи в залі , накривали , метушились...
bodo
21 марта 2024
Добрий день, Анна. Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть вибачення за некоректну поведінку працівника партнера. Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами. Власник взяв до уваги ваш відгук і відтепер особисто перевірятиме якість продуктів, а також проведе роботу з кухарем. Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
пользователь без аватара
Валері
3 марта 2024
На жаль, у звʼязку з політикою вашого сервісу, я не змогла перенести враження через непередбачувані обставини у сімʼї. Дуже шкода, що вийшло саме так та сервіс не враховує такі можливості.
bodo
21 марта 2024
Валерія, добрий день. Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть наші вибачення за створені незручності. У нас і справді діють правила з приводу скасування чи перенесення запису, що можливо за 24 год до початку послуги. Ми обов'язково попереджаємо про це в листі підтвердження. Але ми завжди на боці клієнтів, та у разі непередбачуваних ситуацій - йдемо на зустріч, та ставимось до цього з розумінням. На даний момент ми підтвердили вашу відсутність у партнера та ви можете повторно використати свій сертифікат протягом його терміну дії. Будемо раді бачити вас на наших враженнях.
пользователь без аватара
Олександр
25 февраля 2024
Все прекрасно. Рекомендую.
пользователь без аватара
Єлизавета
25 февраля 2024
Було смачно та затишно
пользователь Світлана
Світлана
24 февраля 2024
Все чудово. Все сподобалось
пользователь без аватара
Дарья
24 февраля 2024
Дуже гарне місце! В центрі міста, краєвид вражає!! Як підмітила моя мама, страви на 100% як на картинці, а смакові якості просто надзвичайні. Особливо хочу відмітити обслуговування, яке починається ще при зустрічі.. Офіціант Євгеній допоміг зробити щей вечір незабутнім ( дуже приємний молодий чоловік)
пользователь без аватара
Михайло
23 февраля 2024
Чудовий краєвид, чудове обслуговування і кухня. Номіналу сертифіката цілком достатньо для вечері для двох.
пользователь без аватара
василь
19 февраля 2024
Все було добре, дякую.
пользователь Валерій
Валерій
18 февраля 2024
Дуже смачна кухня, приємний персонал. Цікавий панорамний вид на місто. Враження рекомендую
пользователь Юлія
Юлія
17 февраля 2024
Гарна обстановка. Ввічливий персонал. Страви смачні. Дуже сподобалось!!! Дякую! :)
пользователь без аватара
Валерія
16 февраля 2024
Все сподобалось, смачна кухня, класний інтер’єр та локація. Єдине, персонал був трохи надмінний, можливо тому що ми прийшли по сертифікату, не знаю. Мені здавалось, що усіх людей треба обслуговувати однаково) А так, все добре, дякую за враження 🙂
bodo
1 марта 2024
Добрий день, Валерія. Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть вибачення за некоректну поведінку працівника партнера. Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами.. Керівництво закладу передає вам вибачення. З адміністратором та офіціантами провели бесіду стосовно коректного спілкування з відвідувачами. Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
пользователь Наталія
Наталія
9 февраля 2024
Приємний ресторан, смачна їжа, прекрасна подача, відмінне обслуговування. Сам ресторан не надто великий, краєвиди з вікон дуже гарні.