Вы уже выбрали впечатления в подарок. Хотите купить для себя?
Добавить в корзину можно впечатления только одного типа: в подарок или для себя. Если хотите купить и впечатления для себя, и на подарок, нужно сначала оформить один заказ, а после — второй.
Вы уже выбрали впечатления для себя. Хотите купить в подарок?
Добавить в корзину можно впечатления только одного типа: в подарок или для себя. Если хотите купить и впечатления для себя, и на подарок, нужно сначала оформить один заказ, а после — второй.
Почнемо з того, що хостес не вітається. При зверненні з поясненням, що є резерв від Бодо, спочатку стоїть секунд 30 в збентеженні, а потім просто іде кудись без хоча б слів по типу «ідем за мною» чи типу того. Інтуїтивно ідем за нею.
Доходить до самого найгіршого столику біля величезного смітника та рукомийника, який стоїть до них майже впритул. На питання чи це єдиний варіант, кажуть «Так». Як наслідок, є велика ймовірність, що на тебе та на твій стіл з їжею можуть летіти вода та інші нечистоти з цих обʼєктів.
На прохання знайти інше місце, бо столик мав бути зарезервований завчасно, кажуть, що інший щойно зайняли люди. Зауважу, що окрім мене в списку з Бодо на вході у них були зазначено ще кілька людей. Куди планували посадити їх, якщо інших вільних не має?
Потім звучать слова цієї самої темноволосої хостес: «В якості виключення можемо посади за ось цей стіл для великої компанії». В якості виключення? Це що за зверхність зі сторони співробітників, які мали завчасно зарезервувати стіл?
Ми розмістилися на цьому великому столику, але потім з офіціантом домовилися переміститися на інший невеликий, коли він звільниться. Нащо нам величезний на двох?
Через певний час, ми побачили, що є ще два великі зали, де була купа вільних місць, які можна було запропонувати.
Нагадаю, це подарунковий сертифікат і стіл мав бути зарезервований завчасно на певний час з «вау» враженням та сервісом, які Бодо обіцяє.
Але вже з порога були негативні враження від організації - останнім часом з сертифікати від Бодо це трапляється чомусь досить часто (особисто у мене).
По роботі офіціанта питань не має, все добре.
Тепер по стравам.
Я в мережі закладів Реберня не вперше (доводилося бувати і на Арсенальній, і у Львові) та чудово розумію процес та якість їжі. Але саме в цій на Узвозі вперше.
З ребрами тут є проблема: перша порція була досить не погана, а ось друга - принесли просто кісти за ціною ребер, мʼясо знайти на них було досить важко.
Паляниця стала рази в 2-3 менше, а ніж була в інших закладах мережі та сиру в ній фактично не відчувається, друга взагалі була не доготовлена.
Деякі страви з меню не були доступні.
Ну і в фіналі нас дуже попросили доплатити саме готівкою (сертифікат був на меншу суму, а ніж замовлення). А що з терміналом трапилося?
bodo
26 сентября 2024
Добрий день, Яно.
Дякуємо, що знайшли час поділитися своїм досвідом відвідування враження з нами та не залишили цей випадок поза увагою. Хочемо перепросити за дану ситуацію, адже подібне не є нормою для нашої компанії та нам шкода, що ви не вперше стикаєтесь з подібним, використовуючи сертифікати bodo.
Зі свого боку, керівництву закладу вже надано зворотний зв'язок та проведена відповідна робота: щодо ввічливого спілкування хостес. Також нагадали партнеру про важливість завчасного бронювання столиків в комфортних місцях для наших клієнтів. Передали ваші зауваження щодо готовності та якості страв - партнер вже провів відповідні роботи з контролю поданих страв та якості їх приготування. Уточнили у партнера щодо можливості способу оплати через термінал.
Керівництво Реберні передає вам вибачення.
Ми докладемо всіх зусиль, аби подібні ситуації більше не повторювались. Як вибачення від нас на вашу пошту було надіслано електронний сертифікат на враження компанії bodo.
Ще раз перепрошуємо та сподіваємось, що надалі враження викликатимуть у вас лише позитивні емоції.
Будемо раді бачити вас на враженнях знову і сподіваємося виправдати очікування.
Все сподобалось
Гарно провели час
Дякую за такі враження і те, що пішли на зустріч з подовженням терміну дії сертифікату
Даніїл
10 сентября 2024
Все було чудово, дякую)
Анна
10 сентября 2024
Все чудово)
Людмила
9 сентября 2024
Відвідали «Реберню» 7 вересня, на день народження доньки. Залишились дуже задоволені. Уважний, професійний персонал, дуже смачні страви, особливо ребра . Буду рекомендувати всім своїм друзям та знайомим.
Враження «вечеря в реберні» . Меню цікаве. Порції було достатньо на двох. Сподобалось обслуговування офіціанта Дениса. Проте на смак не дуже сподобалось. Якби не подарунковий сертифікат від друзів , то навряд би вибрали цей заклад.
Ніна
3 сентября 2024
Все було добре)
Олена
27 августа 2024
Відвідали вчора Реберню на Узвозі.
Це щось неймовірне!!!
Реберця смачнючі,
Bodo, дякую за чудове враження 🤗
Реберня - це неймовірний та найкращий заклад зі смачними ребрами, овочами гриль, рибкою.... Все чудово: атмосфера закладу, персонал, їжа... Завітаємо обов'язково ще 😉
Роман
21 августа 2024
Все було чудово! Прийшли у субботу десь о 16:00 і тільки потім я дізнався, що треба було активувати сертифікат. Подзвонив у підтримку и буквально через 30 хвилин ми вже зайшли, хоча людей було дуже багато, майже усі столи зайняті. Дівчина зв'язалася з закладом, активувала сертифікат і через хвилин 5-10 Реберня погодилася нас прийняти.
Нагадаю, що бронювати потрібно було як мінімум за 5 годин до відвідування закладу. Але найкраще за декілька днів.
Підтримка все вирішила на вищому рівні.
Одразу на вході нас зустріла приємна дівчина та провела до нашого місця. Сертифікату якраз вистачило для 2-х плато ребер та 2 пива по 0,5л, що вистачило з головою.
Ребра дуже дуже смачні, це просто насолода. Замовлення принесли хвилин за 10-15.
Загалом, нам все сподобалось, було дуже смачно та атмосферно.
Єдине, що мені не сподобалось - це відсутність фонової музики. Це претензія не саме до Реберні, але й до багато інших закладів. Відчуваєш себе ніби у столовій, де усі стукають столовими приборами, але на щастя їх немає у Реберні, тому був тільки великий галас від людей.
Дякую Реберні та сервісу Bodo!
Отзывы: Ужин в «Реберні» для двоих в Киеве