Список желаний пуст
Добавляйте впечатления и делитесь желаниями с друзьями.
Ваша корзина пуста
Добавляйте понравившиеся впечатления в корзину.
пользователь Надія
Надія
23 октября 2023
Все пройшло добре)
пользователь без аватара
Анна
22 октября 2023
Дякую за гарні спогади та враження. Залишилася задоволена, заклад дуже гарний , смачнющі страви і привітний персонал
пользователь без аватара
Анна
22 октября 2023
Все було добре, обслуговування чудове
пользователь без аватара
Ольга
21 октября 2023
Враження отримала подарунком на день народження. Коли вибрала час,забронювала враження. Час та дату підтвердили,все сподобалося. Подарунок у вигляді враження-класний ❤️
пользователь без аватара
Саша
21 октября 2023
Як завжди , все чудово і смачно
пользователь без аватара
Володимир
21 октября 2023
Все пройшло чудово. Дякую за враження)
пользователь без аватара
Andrey
20 октября 2023
сподобалось
пользователь Тетяна
Тетяна
19 октября 2023
Дуже дякуємо колективу "Реберня на Арсенальній". Враження сподобалось. Подача не звичайна. Залишились приємні спогади. Вдячні всім.
пользователь без аватара
Поліна
18 октября 2023
Все пройшло чудово, дякую!
пользователь без аватара
Вячеслав
18 октября 2023
Все добре.
пользователь без аватара
Людмила
16 октября 2023
Все чудово! Резерв нас чекав у зазначений час. Дуже привітний персонал, а головне з почуттям гумору!
пользователь без аватара
Андрій
13 октября 2023
Все почалось з казусів. Нас ніхто не очікував,не було ніяких записів на рецепшені. Потім все владналось. Обслуговування,страви,всеОК.
bodo
19 октября 2023
Добрий день, Андрій. Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть вибачення за некоректну поведінку нашого працівника. Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами. З адміністратором провели бесіду стосовно якості надання послуг та підготовки до приходу клієнтів. Надалі усі співробітники партнера будуть очікувати клієнтів та будуть швидко знаходити записи по сертифікату. Але нам дуже приємно, що ви отримали максимум вражень! Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
пользователь без аватара
Максим
13 октября 2023
Все було чудово! Тримали резерв на зазначений час.
пользователь без аватара
Ирина
12 октября 2023
Все пройшло чудово, їжа смачна, особливо сподобався камамбер на грилі та авокадо на грилі з хумусом
пользователь Дмитро
Дмитро
11 октября 2023
Все чудово, заклад, їжа, атмосфера - на високому рівні.
пользователь Регіна
Регіна
11 октября 2023
Все було супер!Залишуться дуже добрі та теплі спогади!Вечеря смачна,обслуговування чудове!Все сподобалося!!!Дякуємо bodo за неймовірне враження!!!
пользователь Ольга
Ольга
10 октября 2023
Вкусно, быстрое обслуживание, все хорошо как и всегда)
пользователь без аватара
Євгеній
9 октября 2023
Реберня дуже калоритна, ребра найсмачніші що ми коштували, мега круто, рекомендую
пользователь без аватара
Ігор
9 октября 2023
Все було добре і смачно!
пользователь без аватара
Альона
9 октября 2023
Сподобалось враження, все було смачно і атмосферно !
пользователь без аватара
Галина
8 октября 2023
Дякую! Все сподобалось.
пользователь без аватара
Карина
8 октября 2023
Все було круто і смачно
пользователь без аватара
Валентина
6 октября 2023
Все дуже смачно і швидко, цікава концепція, приємна атмосфера,
пользователь без аватара
Світлана
3 октября 2023
Були проблеми з узгодженням часу враження. Не зрозуміло чому для вибору часу був лише один варіант на обрану дату. В закладі попередньо погодили будь який час навіть якщо на сайті виберу той що мені не підходить, а от працівниця Bodo почала мені переносити на іншу дату чим "зробила мені нерви" й гарний настрій погіршила..Тому чотири зірки через недомовленість між закладом та Bodo. Добре, що всеж таки враження відбулося в обрану мною дату й все пройшло дуже гарно. Дякую!
bodo
6 октября 2023
Доброго дня, Світлана. Дякую за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку. З партнером та менеджером вже було проведено роботу, щоб подібні ситуації не повторювались. Усі ваші побажання та зауваження ми вже взяли в роботу. Саме завдяки вам наш сервіс стає ще ближчим до сервісу мрії. Яскравих вражень!