Список бажань порожній
Додавайте враження та діліться бажаннями з друзями.
Ваш кошик порожній
Додавайте вподобані враження до кошика.

River Grill

— перевірений партнер bodo
Ви можете записатися на враження або подарувати сертифікат на відвідування в красивій коробці.

Враження: River Grill

Вечеря в ресторані на Дніпрі
Працює зараз
5 відгуків
подарували 56 разів
Гості зможуть насолодитися компанією одне одного під час вечері в ресторані, розташованому на березі річки. Клієнти посмакують стравами з меню на суму сертифіката.
4200 грн до 4 люд. не обмежено
Вечеря в ресторані на Дніпрі
Працює зараз
5 відгуків
подарували 56 разів
Гості зможуть насолодитися компанією одне одного під час вечері в ресторані, розташованому на березі річки. Клієнти посмакують стравами з меню на суму сертифіката.
3150 грн до 3 люд. не обмежено
Вечеря в ресторані на Дніпрі
Працює зараз
5 відгуків
подарували 56 разів
Гості зможуть насолодитися компанією одне одного під час вечері в ресторані, розташованому на березі річки. Клієнти посмакують стравами з меню на суму сертифіката.
2100 грн до 2 люд. не обмежено

Адреса та фото

Ми ретельно підходимо до вибору компаній, які надають враження. Перед початком співпраці ми обов'язково проводимо тестування якості надання послуг.

Вечеря в ресторані на Дніпрі (ст. м. Лівобережна)
Графік можливих записів:

Понеділок-Неділя: 12:00-21:30

Фото 1 - River Grill
Фото 2 - River Grill
Фото 3 - River Grill
Фото 4 - River Grill
Фото 5 - River Grill
Фото 6 - River Grill
Фото 7 - River Grill
Фото 8 - River Grill
Фото 9 - River Grill
Фото 10 - River Grill

Як працює покупка враження в подарунок або для себе

Іконка - Клац
Крок 1
Виберіть дату та час, введіть свої контактні дані. Дата бронювання буде попередньою.
Іконка - Оплата
Крок 2
Оплатіть вартість враження. Якщо організатор враження не зможе надати послугу, гроші повернуться на ваш рахунок.
Іконка - Листи
Крок 3
Підтвердження бронювання прийде вам в СМС і листі незабаром.
Іконка - Записка
Крок 4
На враженні пред'явіть організатору номер бронювання — 13 цифр з листа-підтвердження.
Перевірені
враження
Ми ретельно підбираємо організаторів вражень. Співпрацюємо тільки з кращими у своїй сфері. Послугу тестує наш співробітник. На сайті — реальні фото і відео з локацій.
Без телефонних
дзвінків
Забронювати та оплатити послугу у нас на сайті швидше, ніж розмовляти та домовлятися з організатором враження безпосередньо.
Контроль якості
Після відвідування враження дізнаємося, як все відбулося. Якщо виникають запитання або невідповідності, вирішує все наша команда.
24/7 оплата та
бронювання
Оплата картою і бронювання online, тому доступна в будь-який зручний для вас час, а не в робочі години організатора враження.

Як виглядає подарунок або враження для себе

Можливість привітати людину, якщо не виходить особисто вручити подарунок. Лист або SMS-повідомлення з побажаннями від вас і сертифікатом на враження відправиться в потрібну дату і час імениннику. Копія сертифіката доставляється на ваш e-mail одночасно з надсиланням одержувачу в той час, який ви вказали.

Також ви можете відразу вказати ваш особистий e-mail, щоб отримати сертифікат самостійно та, наприклад, роздрукувати його або відправити зі свого поштовика.

Фото - Електронний сертифікат

Відгуки: River Grill

5 відгуків
Вечеря в ресторані на Дніпрі
користувач без аватара
Галина
2 квітня 2025
Неймовірно атмосферне місце! Чудовий вид на Дніпро, смачна кухня та приємний персонал. Оцінка 5/5 😍😍😍
користувач Анна
Анна
8 січня 2023
Вечеря дуже сподобалася, дуже гарний вид і атмосфера
користувач Anton
Anton
5 січня 2023
Бачу Бодо, активно захищає ресторан, але не свого клієнта ну що ж, давайте продовжимо дискусію. Офіціант виніс не те вино що ми замовляли, якщо його не було в наявності, то потрібно було попередити, а не виносити інше і просто мовчки наливати його, про цінову політику теж не офіціант не сказав одразу. Якщо є проблема з часом видачі страв, то у всіх пристойних закладах про це повідомляють,але офіціант мовчав і не підходив. Годину чекати на страви це не прийнятно, щодо технологічних карт, то гляньте ще раз на фото бургера, він виглядає свіжим?? І якщо заклад включає чайові обов'язково в чек, то чому не попереджає гостя одразу про це, а ставить перед фактом, коли приносять чек? Тобто якщо сертифікат до прикладу на 2000грн, то потрібно розрахувати що по факту ви зможете замовити на 1800, так як там є обов'язкові чайові, вірно? Чому тоді Бодо про це не пише? Чому Бодо немає функції скасувати візит, прибувши в заклад? Бодо вказує що можна скасувати візит за 24 години тільки. Але чому, в чому проблема? Якщо видно одразу що тут нічого хорошого не буде в закладі.
bodo
5 січня 2023
Антоне, дякуємо за ваші коментарі та детальний відгук. Нам прикро, що склалася ситуація, в результаті якої ви отримали негативний клієнтський досвід. У своїй роботі ми намагаємось завжди залишатися об'єктивними та прислухатися до зворотного зв'язку, який отримуємо від клієнтів після відвідування вражень. Ситуація, що трапилась під час вашого відвідування закладу не є нормою для нас та партнера. Ми розуміємо, що такий рівень обслуговування та сервісу не є припустимим для ресторану. Ми передали всі ваші зауваження керівництву ресторану, будуть прийняті необхідні заходи для покращення сервісу та з персоналом буде проведена робота щодо правильної консультації клієнтів. Дійсно ми ознайомлюємо клієнтів в смс та листі підтвердженні, що скасувати або перенести враження можливо не пізніше, ніж за добу (24 години), інакше сертифікат анулюється. Проте також зазначаємо інформацію про те, якщо на враженні щось пішло не так, відразу краще зателефонувати нам та ми вирішимо питання. Ще раз перепрошуємо та сподіваємось надалі викликати у вас лише позитивні емоції.
користувач Антон Олегович
Антон Олегович
3 січня 2023
Ресторан, не вартує вашої уваги і часу. Мав не обережність повечеряти там, сказати, що я розчарований - нічого не сказати. По перше заклад не виглядає, як на фото, по друге, якість обслуговування там відповідає кафе на вокзалі....я серйозно. Ми прийшли і зробили замовлення з п'яти позицій, вино принесли через 15 хв і розлили по бокалами одразу, проте пляшку не ту яку ми замовили, проте офіціант, сказав що типу, це теж саме, тому що пише однаковий сорт винограду.... Першу страву нам принесли через 46хв....решту за годину. Коли ми запитали чого так довго, нам сказали, що спочатку обслуговують корпоратив, а потім все решта...Далі були страви які не відповідали а ні фото, як і меню, а ні якістю. Офіціант навіть за ця всі негаразди не перепросив. От же ми попросили рахунок і були здивовані, адже офіціант після такого " обслуговування" вирішив включити обов'язкові чайові у розмірі 200грн за обслуговування, якщо це можна так назвати! КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ ЗАКЛАД! Не псуйте вечір собі.
bodo
5 січня 2023
Доброго дня, Антоне. Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що враження не виправдало всіх ваших очікувань. В меню замовлена вами позиція вина називається "Tempranillo/Spain". Офіціант виніс іспанське вино, виготовлене з сорту винограду Tempranillo, яке відповідає зазначеним в меню критеріям і ціновій категорії, проте виробник вина дійсно відрізняється від фото в меню. Ми вже повідомили керівництво ресторану про цю ситуацію, щоб найближчим часом вони змогли актуалізувати фото на сайті. В день вашого запису в закладі партнер обслуговував банкет, проте затримка приготування та подачі страв також виникли через відключення світла, оскільки кухонна техніка працювала не в повному обсязі. Під час приготування кухарі дотримуються технологічних карт в яких зазначається рецептура страви, кількість інгредієнтів, які потрібні на одну порцію та правила подачі. В чек партнер завжди прописує вартість обслуговування, яке складає 10% від загальної суми. Клієнт має змогу відмовитись від оплати за обслуговування. На жаль, від вас не поступило на місці подібного запиту, тому була сплачена повна сума з урахуванням обслуговування. З офіціантами було проведено серйозну роботу, щоб надалі коректно консультували клієнтів щодо позицій меню та попереджали про орієнтовний час очікування готових страв. Керівництво ресторану обов'язково врахує всі ваші зауваження, щоб надалі не виникали подібні затримки з обслуговуванням та буде працювати над підвищенням рівня сервісу. Ще раз перепрошуємо за створені незручності. Будемо раді бачити вас на наших враженнях та сподіваємось виправдати ваші очікування.
  • 1
  • 2