Список бажань порожній
Додавайте враження та діліться бажаннями з друзями.
Ваш кошик порожній
Додавайте вподобані враження до кошика.
користувач Юлія
Юлія
12 листопада 2024
👍👍👍👍
користувач Юлія
Юлія
12 листопада 2024
👍👍👍👍
користувач Оксана
Оксана
30 жовтня 2024
Дуже сподобалось враження) Дарувала на день народження доньці,вона її друзі у захваті)
користувач без аватара
Альона
13 жовтня 2024
Все було чудово!!!
користувач без аватара
Марія
13 жовтня 2024
Все пройшло супер. Дитині сподобалось
користувач без аватара
Роман
7 жовтня 2024
Все було чудово. Давно подарували сертифікат і я його не використовував місяців 9 поки не прийшла смс, що скоро він уже анулюється. Тому я забронював собі враження на один день але через особисті причини треба було перенести на інший день. Зателефонував на гарячу лінію і оператор допомогла змінити дату, все було швидко. Саме враження теж сподобалось, боулінг для компанії це чудова активність. Єдиний мінус - першу партію в боулінг я злив, бо неправильно кидав, але далі все налагодилось)
користувач без аватара
Диана
5 жовтня 2024
Все было супер, впрочем как обычно! Спасибо!
користувач Олена
Олена
6 серпня 2024
Все сподобалось. Рекомендую
користувач Светлана
Светлана
1 серпня 2024
Добре
користувач без аватара
Диана
29 червня 2024
Все даже сподобалось, раджу туди завітати👍
користувач Ніна
Ніна
22 червня 2024
Все сподобалось, дякую за гарні враження та настрій.
користувач Сергій
Сергій
17 червня 2024
Дякую Bodo. Дуже добре відпочили! Дякуємо!
користувач Тетяна
Тетяна
2 червня 2024
Дякую за цікаве та приємне враження! Також дякую за допомогу зі сторони компанії в організації! За те що завжди готові до розмови та пропозицій! Процвітання вам та нових вражень нам)
користувач без аватара
Олександр
19 травня 2024
Сертифікат на відвідування бовлінгу придбали на подарунок на новий 2022-й рік. Використати тоді не встигли у звʼязку з повномасштабним вторгненням. Однак сертифікат залишався непогашеним і коли ми звернулися за послугою весною 24-го, нам все активізували. Дякуємо команді Бодо за клієнторієнтованість та підтримку. Сертифікат приніс задоволення, час, проведений з родиною, безцінний. Дякуємо!
користувач без аватара
Роман
21 квітня 2024
Все було чудово
користувач без аватара
Роман
17 квітня 2024
Все чудово
користувач без аватара
Олег
1 квітня 2024
Все було дуже круто, навіть тривога не вплинула на емоції
користувач без аватара
Сирый
18 березня 2024
Отлично, отдохнули!
користувач Олег
Олег
18 березня 2024
ОК!
користувач без аватара
Роман
11 березня 2024
Все пройшло добре (як зажвди), але час послуги трохи скоротили. Грали десь години півтори, потім час вийшов. Почали в 18-15, закінчили в 19-40. Як так вийшло, я не знаю. А так все добре. Спасибі.
bodo
29 березня 2024
Добрий день, Роман. Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть вибачення за некоректну поведінку працівника партнера. Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами. З адміністратором провели бесіду стосовно якості надання послуг. Як вибачення на вашу пошту надіслано компенсаційний сертифікат на враження компанії bodo. Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
користувач без аватара
Ілона
5 березня 2024
Все дуже сподобалось. Привітний персонал. Отримали позитивні емоції)
користувач без аватара
Алина
4 березня 2024
Все було чудово, дуже сподобалось, вражень дуже багато…
користувач без аватара
Юлія
12 лютого 2024
Все було Супер.
користувач без аватара
Ігор
29 січня 2024
Проблем не було, все добре, все вчасно, без зауважень