Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Отримала Бодо подарунок на день народження від колег. Враження неймовірні від королівського догляду "Лулур". Гарний SPA . Дуже атмосферне місце з професійними майстрами. Відпочинок на 100 балів зі 100.
Чудова атмосфера та професійні працівники.
Особлива подяка масажистові, котрий зумів розслабити всі м'язи та дав змогу відчути себе Королевою 😉
Крістіна
17 лютого 2023
Салон гарний, класна атмосфера. Сама процедура теж приємна, все сподобалось. Єдине що не сподобалось - доволі байдужа адміністраторка. При записі я спеціально уточнила що хочу щоб майстер була жінка, проте на місці виявилось що я записана до чоловіка. По телефону спілкувались зі мною 90% часу російською в відповідь на мою українську, це теж трохи зіпсувало враження.
bodo
20 лютого 2023
Доброго дня, Христино.
Дякуємо за те, що знайшли час поділитись вашою думкою про враження. Нам приємно, що послуга залишила у вас позитивні емоції.
Ваші зауваження вже були передані керівництву салону, з адміністратором було проведено роботу, щоб надалі клієнтів обслуговували виключно державною мовою та був більш уважним до побажань стосовно статі масажиста, щоб подібні ситуації більше не повторились. Будемо раді бачити вас на наших враженнях та сподіваємось виправдати ваші очікування.
Дякую за чудовий масаж. Майстер Сергій справжній професіонал. Рекомендую!!!
Ярослава
7 лютого 2023
Варто сходити! Ви отримаєте чудові враження, відпочинок та гарний сервіс)
Релакс для душі та тіла одночасно.
Людмила
6 лютого 2023
Супер процедура. Мастер Артем очень внимательный в обслуживании, массаж замечательно делает. А вот от скраба ожидала чуть больше. Тело распарилось и хотелось массажную перчатку
Тетяна
2 лютого 2023
Все сподобалось, приємна атмосфера та персонал. Щиро дякую за позитивні емоції!
За атмосферу 10 з 10. Приємний персонал. Масажист під час масажу розповідав про медитацію. Та просвітлення. Та позитивне мислення, прокачу із середини. Красивий салон з цікавим інтер’єром. Були проблеми із світлом, тому розпочали робити масаж, потім парова бочка, душ, скрабування, і ще раз душ. Трішки було не зручно, що потрібно 2 рази купатися та витрачати час на це. Але вгазальному вийшло відпочити та отримати насолоду. Рекомендую
Я в цьому салоні була вперше 3 листопада.Нажаль,якраз перед моїм візитом зникло світло в салоні і мене попередили тільки за 30 хвилин.Вирішила вже не відміняти візит,а скористатися послугою.Замість трав'яної бочки,мені запропонували масаж обличчя чи стоп.В салоні було дуже темно і прохолодно,в душі ледь тепла вода.Сам масаж мені сподобався,але було прохолодно і неможливо нормально лежати.Якби не гарячі руки масажиста,то можна змерзнути.В салоні адміністратор не запропонував ні ковдру,ні теплого чаю,не запитала як мені процедура,як салон,як себе почуваю?Коли я поцікавилася про косметику,яку вони продають,то адміністратор нічого не запропонувала,а відправила мене самій дивитися полиці і ознайомлюватися з продукцією.До салону у мене великі питання.Коли немає світла в салоні,то краще відмінити візит чи перенести,бо без теплої води,ковдри,опалення цією процедурою неможливо насолодитися до кінця.
bodo
9 листопада 2022
Доброго дня, Марто.
Дякуємо за те, що знайшли час поділитись вашою думкою про враження. Прийміть наші вибачення за створені незручності.
На жаль, незадовго до вашого запису в салоні незаплановано вимкнули світло. Адміністратор одразу зателефонував та запропонував перенести запис на інший день або все ж отримати враження, проте із заміною складової процедури, яка для її проведення потребує електроенергії, на іншу рівноцінну за наповненням і вартістю.
В салоні ще не ввімкнено центральне опалення, а під час вашого візиту додатково ввімкнути обігрівач не було можливості через відсутність електроенергії. З працівниками салону було проведено роботу, щоб надалі уточнювали чи комфортно під час послуги та приділяли більше уваги кожному відвідувачеві. Керівництво салону взяло до уваги всі ваші зауваження стосовно умов проведення враження та впровадить необхідні дії, щоб подібні ситуації більше не повторились.
Ще раз вибачте за створені незручності. Будемо раді бачити вас та докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження.
Вікторія
1 листопада 2022
Дуже сподобалось, приємні враження від роботи персоналу, рекомендую Королівський догляд для тіла «Лулур»
Юлія
28 жовтня 2022
Дуже сподобалося,релакс неймовірний.Рекомендую королівський догляд "Лулур"
Відгуки: Королівський догляд для тіла «Лулур» у Києві