Список бажань порожній
Додавайте враження та діліться бажаннями з друзями.
Ваш кошик порожній
Додавайте вподобані враження до кошика.
користувач без аватара
Христина
30 березня 2019
Неймовірні емоції,чудовий сервіс:)
користувач без аватара
Ника
28 березня 2019
Настолько понравилось, что обязательно приду на еще один курс)
користувач без аватара
Кристина
28 березня 2019
Мастер-класс по визажу - супер!!! Было очень интересно и познавательно! Научили делать дневной макияж и подбирать тона.
користувач без аватара
Анна
28 березня 2019
Все хорошо, мне понравилось , много нужной информации для себя узнала, спасибо за приятное впечатление
користувач без аватара
Виктория
27 березня 2019
Впечатление получено!!! Интересно, познавательно. Готова и дальше получать удовольствия и яркие эмоции. Буду использовать полученные знания в повседневной жизни. Благодарю.
користувач без аватара
Маруся
27 березня 2019
Мені все дуже сподобалося! Багато чого дізналася та навчилася. Рекомендую
користувач Софія
Софія
27 березня 2019
Все було неймовірно. Тепер буду експериментувати дома. Дякую
користувач без аватара
Ольга
26 березня 2019
Отличный МК от замечательной ИнныБуянской
користувач без аватара
Виктория
25 березня 2019
Курсы макияжа были прекрасны ! Мы отлично повеселились и узнали много нового ! Благодарим специалиста Машу
користувач без аватара
Елена
23 березня 2019
Мастер-класс по визажу прошёл отлично! Спасибо Инночке за полезную информацию и приятную атмосферу!
користувач Natalya
Natalya
22 березня 2019
Відвідала майстер-клас по візажу у Львові . Задоволена дуже !!! Раджу всім !!! Дуже дякую bodo
користувач Ірина
Ірина
22 березня 2019
Дуже сподобалось, отримала массу позитивних емоцій.
користувач без аватара
Екатерина
22 березня 2019
Все супер!!! Ооочень понравилось!!! Спасибо огромное!!!
користувач Маша
Маша
22 березня 2019
Залишилась стовідсотково задоволена пройденим майстер-класом ☺️ З огляду на специфіку своєї роботи мені чимало доводилось користувалася послугами візажистів, але саме цей макіяж, зроблений у студії Kuznetsova, вперше викликав у мене WOW-ефект! Візажист надала багато корисних порад як по підбору і нанесенню макіяжу, так і по догляду за шкірою та обличчям вцілому. Окремо хочеться відмітити косметику, яку мені було нанесено в процесі. Хоча мейкап зробили зранку, він протримався до пізнього вечора. Єдиним виключенням стали тіні, які скатались, однак це проблема не конкретної марки, а продукта вцілому. Про сам сервіс Бодо так однозначно висловится не можу. Поклавши до кошика враження і не здійснивши оплату на протязі 30 хвилин мені подзвонив оператор, аби запитати, чому я цього не зробила. Я можу це зрозуміти. Навіщо було потім дзвонити мені іще 2/3 рази я зрозуміти не можу. Ви серйозно вважаєте, що я всі ці рази просто ЗАБУЛА? Враження - це не товар, який, будучи покладеним до кошика, автоматично забронювався на складі. При переміщенні враження в кошик я НЕ бронювала заздалегідь час і місце проведення. Чому через ваш агресивний маркетинг я була змушена почуватися так, ніби ви - банк, а я - клієнт, який не повернув кредити? При активації враження на сайті мені повідомили про помилку. Як з'ясувалось пізніше, так сталось тому, що спершу його має активувати оператор. Це логічно і зрозуміло. Чому я не могла додзвонитися до оператора на номер Київстар хвилин сорок у робочий час (після 9 ранку), я не розумію. Я звернулась до онлайн-менеджера і він порадив ПОДЗВОНИТИ оператору. Я зателефонувала на Лайф, активувала сертифікат, і наприкінці дівчина-оператор попросила мене залишити відгук на сайті після проходження враження. Те саме зробила і візажист після того, як враження пройшло. Це нормальна практика, яку я розумію. Навіщо було опісля ще двічі написувати мені з тим же проханням у Вайбер, надсилати того ж змісту СМС і лист на пошту, а потім ще й дзвонити - я не розумію. Серйозно, ви вважаєте, що в мене пам'ять як у рибки? При написанні відгука мій текстовий коментар з перого разу (о, диво), чомусь не зберігся. Суцільний кошмар.
bodo
24 березня 2019
Доброго дня, Марія. Приносимо вибачення за створені незручності. Ситуація не є нормою для компанії Bodo. До вашого відгуку вже додали коментарі, яких не вистачало. На жаль, відгук надійшов до нас не повністю, причину з'ясовуємо, оскільки технічні недоліки не виключаємо. Для нас важливо чути від клієнтів реальні коментарі з приводу нашої роботи, бо ми прагнемо бути краще і виправляти всі недоліки.Наші оператори не бажали бути настирливими, тільки телефонували з питанням чи не виникли у вас труднощі з оформленням замовлення, після декількох дзвінків замовлення було скасовано за вашим бажанням. У вас було запитання, чому ми телефонуємо, якщо враження не є товаром і ви не вказували конкретний день та годину. Причиною цьому є зніми в роботі з партнером, деякі враження стають неактуальними, через припинення співпраці. Може змінитися ціна, а нам важливо, щоб ви встигли придбати по старій ціні. Також клієнти роблять замовлення сертифіката з коробкою, яка може закінчитися на складі або на торговельній точці самовивозу. Система активації через сайт була запущена віднедавна, нам прикро, що виникла помилка при активації. Зараз ми працюємо над покращенням та удосконалення системи. Якщо виникають такі незручності, клієнти завжди можуть написати в чат або зателефонувати на гарячу лінію. Ви написали до чату, але вас направили дзвонити оператору, хоча питання могло бути вирішено протягом 2 хвилин. З цим менеджером вже провели роботу та будуть прийняті відповідні заходи. Після враження нам дійсно важливо дізнатися як все пройшло, тому відправляємо спочатку смс, після лист на пошту, а вже після телефонуємо. Ми розуміємо, що не всім клієнтам зручно писати відгуки самостійно та вони бажають повідомляти все телефоном. Наша компанія це робить для зручності, а не для нагадування, нам прикро, що у вас виникли такі враження. Як вибачення за надані незручності, вам на пошту надійде компенсаційний сертифікат, ви можете обрати будь-яке враження на сайті в рамках номіналу сертифіката. Нам важливо виправити негативні враження від роботи нашої компанії.
користувач без аватара
Юлия
21 березня 2019
Всем большое спасибо! Я очень довольна - все прошло уютно, спокойно и с практической пользой.
користувач Анна
Анна
20 березня 2019
Я в большом восторге!!! Попросила в подарок сертификат по обучению макияжа. И, вот ... Я пришла в студию Кузнецовой. Девочки поделились и секретиками и примудростями нанесения макияжа. И в итоге, я ушла от них красивой, с поднятым настроением и самое главное - счастливой. Я Вам очень благодарна!!
користувач Александра
Александра
20 березня 2019
Все понравилось.
користувач без аватара
Мария
16 березня 2019
Спасибо большое! Это было очень профессионально. Получила много полезной информации, которую смогу практически использовать. Мастер- класс выстроен граммотно, потому что учасник получает не только информацию, но и практические навыки по нанесению косметики ( в моем случае последнее очень кстати).
користувач Наталья
Наталья
15 березня 2019
Здорово! Очень интересно послушать рекомендации хорошего мастера по визжу, который учитывает именно мои особенности лица и кожи. Спасибо!
користувач без аватара
Анна
15 березня 2019
Побывала на мастер-классе-это был подарок самой себе. Мария рассказывала , показывало подробно, надо закреплять. Почему 4, потому что хотелось бы больше советов и рекомендаций по палитре-что подходит/что нет. А тут было выбирайте какой цвет хотите-я выбрала. Но ведь профессионалу всегда виднее, что больше подходит, что выиграшнее смотрится. И скажем так, семья сказала-на свадьбе у тебя макияж был лучше и тебе было красИвее. И еще моменты с минусом: через час занятий я околела от холода и поэтому через полтора уже бежала оттуда... На входе охрана не знает кто такая Кузнецова, но пропустили, я пришла на 20 минут раньше, поднялась, а там никого нет и ждать там тоже негде, стоишь возле лифта. Вот так. Второй раз не пошла бы.
bodo
20 березня 2019
Доброго дня, Анно. Дякуємо за ваш відгук. Ми передали ваші зауваження партнеру і будуть вжиті відповідні заходи, щоб підвищити якість надавання послуги. Студія візажу знаходиться в бізнес-центрі вже 6 років, партнер приносить вибачення, що новий охоронець не зміг вас зорієнтувати. На жаль, біля самої студії немає можливості розмістити зону для очікування через брак вільного місця, проте свого запису можна почекати на першому поверсі де розміщенні дивани для відвідувачів. Ми провели роботу з працівниками студії, щоб не залишали робоче місце та очікували клієнтів. Сподіваємось, що загальні враження залишились позитивні.
користувач без аватара
Анна
14 березня 2019
Все отлично Доступно объяснили Все понравилось Спасибо
користувач без аватара
Вероника
13 березня 2019
Мне очень понравилось, достаточно ясно объяснили.
користувач без аватара
Татьяна
12 березня 2019
Все понравилось
користувач Anna
Anna
11 березня 2019
Все прошло хорошо! Советую.