Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Все сподобалось. Особливо рекомендую приходити на це враження з дитиною.
Елена
4 травня 2024
Це було дуже цікаво і круто! Я не перший раз на майстер-класі у Сергія, він доступно поясню, людина з юмором, все, як завжди, дуже, професіонально і смачно. Дякую майстерні і Бодо за приємно і цікаво проведений час. Рекомендую
Були всією родиною. Всі залишилися в захваті. Багато цікавих процесів. Приємний колектив. Все дуже доступно і просто пояснювали. Нам ну дуже все сподобалось.
Дуже круто! Цікавий досвід та приємна компанія. Дві години промайнули непомітно. Тепер вмію готувати спагетті з бурякового соку, ікру з моркви та ще багато іншого.
Ось коротке відео https://www.instagram.com/reel/C5TM7fBNSHf/?igsh=MXdteGZnMmM3eGdpZw==
Для тих, хто їхатиме машиною - там проблеми з місцем для паркування.
Майстер-клас молекулярної кухні дуже сподобався. Дружня атмосфера, багато цікавої інформації і дуже смачно. Шеф-кухар був на висоті. Дякую. Я в захваті.
Інна
25 березня 2024
Майстер-клас дуже сподобався. Все було зрозуміло, доступно і незвично. Процес приготування виявився надзвичайно цікавим і пізнавальним.
Щось нове. Не схоже на трад кухні. Ціла наука)))))
Дуже вражений приємно
Олеся
17 березня 2024
Все чудово. Дуже сподобалось. Підійде і для тих, хто любить готувати, і для тих хто не любить.
Владимир
17 березня 2024
Прошло все хорошо, но самое ужасное случилось в конце….безпрерввные звонки и письма от Бодо с просьбой оставить отзыв.
bodo
29 березня 2024
Добрий день, Володимир.
Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть вибачення за некоректну поведінку нашого працівника.
Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами.
Ми дійсно телефонуємо клієнтам, щоб дізнатися, чи все добре пройшло на враженні. Адже ми відповідаємо за рівень сервісу, який надаємо і, якщо виникають проблеми, ви можете бути впевнені в їх оперативному розв’язанні. Якщо у вас немає часу на розмову, ви можете залишити відгук в смс-опитуванні.
Ще раз вибачте, зараз ми на шляху мінімізації розмов телефоном з клієнтами та докладаємо всі сили, щоб наш сервіс знов став приємним для вас!
Відгуки: Майстер-клас молекулярної кухні для двох у Києві