Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Мне всё понравилось. Ира , Вы супер. Большое спасибо!
Діана
19 квітня 2019
Дуже дякую за такі враження! Майстер клас візажу неймовірно сподобався, якщо не знаєте що подарувати дівчині це чудовий подарук, буде корисний і цікавий кожній дівчині
Ольга
19 квітня 2019
Была на уроке по макияжу. Мастер все хорошо рассказала, показала. Помогла определиться с цветовыми гаммами косметики. Записала для себя важные советы и рекомендации. Спасибо.
Jul
16 квітня 2019
Мне все понравилось, спасибо мастеру Надежде - все показала, рассказала.
«Майстер - клас візажу» - це саме те, що потрібно для кожної жінки. Адже усі ми хочемо відчувати себе на всі 100 та бути ще більше впевненішими у собі. І тут обов`язково допоможе гарний макіяж. Дякую Вам за нереальні емоції та хороші враження!
Пока что была только на 1 занятии, но скажу, что такой курс необходим каждой девушке! Можно узнать действительно много интересных нюансов) к примеру, тональный крем какой плотности идеально подходит вашей коже и как правильно его выбирать, чтобы точно не ошибиться; познакомиться с классными продуктами и потом пополнить ими свою косметичку). По бьюти-блогам, конечно, можно всему научиться, но такой формат гораздо круче. Вобщем всем рекомендую это впечатление!)
Получила огромное удольствие! Узнала новое о своей внешности,расставила по полочкам все новинки, что надо, что нет. Попробовала неожиданный для себя макияж, никогда бы не выбрала для себя в магазине эти цвета, но визажист профессионал своего дела! Я в восторге!
Мастер класс не плохой
Но не за такие деньги
Ожидала немного другого
Если бы не подарочный сертификат сама бы никогда не купила
Мария
1 квітня 2019
Это просто восхитительный подарок, который будет полезен каждой девушке не зависимо от возраста! Сегодня я посетила впечатление. Занятие полностью индивидуальное и подстраивается под личные пожелания. Ирина очень доступно обьяснила как наносить каждое из средств, рассказала про типы и виды. Помогла правильно освоить знания на практике. Я вышла спустя 2,5 часа счастливая, с прекрасным дневным макияжем и кучей прекрасных фото на память. Это было волшебно :)
Христина
30 березня 2019
Неймовірні емоції,чудовий сервіс:)
Ника
28 березня 2019
Настолько понравилось, что обязательно приду на еще один курс)
Кристина
28 березня 2019
Мастер-класс по визажу - супер!!! Было очень интересно и познавательно! Научили делать дневной макияж и подбирать тона.
Анна
28 березня 2019
Все хорошо, мне понравилось , много нужной информации для себя узнала, спасибо за приятное впечатление
Виктория
27 березня 2019
Впечатление получено!!! Интересно, познавательно. Готова и дальше получать удовольствия и яркие эмоции. Буду использовать полученные знания в повседневной жизни. Благодарю.
Маруся
27 березня 2019
Мені все дуже сподобалося! Багато чого дізналася та навчилася. Рекомендую
Залишилась стовідсотково задоволена пройденим майстер-класом ☺️
З огляду на специфіку своєї роботи мені чимало доводилось користувалася послугами візажистів, але саме цей макіяж, зроблений у студії Kuznetsova, вперше викликав у мене WOW-ефект!
Візажист надала багато корисних порад як по підбору і нанесенню макіяжу, так і по догляду за шкірою та обличчям вцілому.
Окремо хочеться відмітити косметику, яку мені було нанесено в процесі. Хоча мейкап зробили зранку, він протримався до пізнього вечора. Єдиним виключенням стали тіні, які скатались, однак це проблема не конкретної марки, а продукта вцілому.
Про сам сервіс Бодо так однозначно висловится не можу.
Поклавши до кошика враження і не здійснивши оплату на протязі 30 хвилин мені подзвонив оператор, аби запитати, чому я цього не зробила. Я можу це зрозуміти.
Навіщо було потім дзвонити мені іще 2/3 рази я зрозуміти не можу. Ви серйозно вважаєте, що я всі ці рази просто ЗАБУЛА? Враження - це не товар, який, будучи покладеним до кошика, автоматично забронювався на складі. При переміщенні враження в кошик я НЕ бронювала заздалегідь час і місце проведення. Чому через ваш агресивний маркетинг я була змушена почуватися так, ніби ви - банк, а я - клієнт, який не повернув кредити?
При активації враження на сайті мені повідомили про помилку. Як з'ясувалось пізніше, так сталось тому, що спершу його має активувати оператор. Це логічно і зрозуміло.
Чому я не могла додзвонитися до оператора на номер Київстар хвилин сорок у робочий час (після 9 ранку), я не розумію. Я звернулась до онлайн-менеджера і він порадив ПОДЗВОНИТИ оператору.
Я зателефонувала на Лайф, активувала сертифікат, і наприкінці дівчина-оператор попросила мене залишити відгук на сайті після проходження враження. Те саме зробила і візажист після того, як враження пройшло. Це нормальна практика, яку я розумію.
Навіщо було опісля ще двічі написувати мені з тим же проханням у Вайбер, надсилати того ж змісту СМС і лист на пошту, а потім ще й дзвонити - я не розумію. Серйозно, ви вважаєте, що в мене пам'ять як у рибки?
При написанні відгука мій текстовий коментар з перого разу (о, диво), чомусь не зберігся.
Суцільний кошмар.
bodo
24 березня 2019
Доброго дня, Марія.
Приносимо вибачення за створені незручності.
Ситуація не є нормою для компанії Bodo. До вашого відгуку вже додали коментарі, яких не вистачало. На жаль, відгук надійшов до нас не повністю, причину з'ясовуємо, оскільки технічні недоліки не виключаємо. Для нас важливо чути від клієнтів реальні коментарі з приводу нашої роботи, бо ми прагнемо бути краще і виправляти всі недоліки.Наші оператори не бажали бути настирливими, тільки телефонували з питанням чи не виникли у вас труднощі з оформленням замовлення, після декількох дзвінків замовлення було скасовано за вашим бажанням.
У вас було запитання, чому ми телефонуємо, якщо враження не є товаром і ви не вказували конкретний день та годину. Причиною цьому є зніми в роботі з партнером, деякі враження стають неактуальними, через припинення співпраці. Може змінитися ціна, а нам важливо, щоб ви встигли придбати по старій ціні. Також клієнти роблять замовлення сертифіката з коробкою, яка може закінчитися на складі або на торговельній точці самовивозу.
Система активації через сайт була запущена віднедавна, нам прикро, що виникла помилка при активації. Зараз ми працюємо над покращенням та удосконалення системи. Якщо виникають такі незручності, клієнти завжди можуть написати в чат або зателефонувати на гарячу лінію. Ви написали до чату, але вас направили дзвонити оператору, хоча питання могло бути вирішено протягом 2 хвилин. З цим менеджером вже провели роботу та будуть прийняті відповідні заходи.
Після враження нам дійсно важливо дізнатися як все пройшло, тому відправляємо спочатку смс, після лист на пошту, а вже після телефонуємо. Ми розуміємо, що не всім клієнтам зручно писати відгуки самостійно та вони бажають повідомляти все телефоном. Наша компанія це робить для зручності, а не для нагадування, нам прикро, що у вас виникли такі враження.
Як вибачення за надані незручності, вам на пошту надійде компенсаційний сертифікат, ви можете обрати будь-яке враження на сайті в рамках номіналу сертифіката. Нам важливо виправити негативні враження від роботи нашої компанії.
Юлия
21 березня 2019
Всем большое спасибо! Я очень довольна - все прошло уютно, спокойно и с практической пользой.
Я в большом восторге!!!
Попросила в подарок сертификат по обучению макияжа. И, вот ... Я пришла в студию Кузнецовой. Девочки поделились и секретиками и примудростями нанесения макияжа.
И в итоге, я ушла от них красивой, с поднятым настроением и самое главное - счастливой. Я Вам очень благодарна!!
Спасибо большое! Это было очень профессионально. Получила много полезной информации, которую смогу практически использовать. Мастер- класс выстроен граммотно, потому что учасник получает не только информацию, но и практические навыки по нанесению косметики ( в моем случае последнее очень кстати).
Здорово! Очень интересно послушать рекомендации хорошего мастера по визжу, который учитывает именно мои особенности лица и кожи.
Спасибо!
Анна
15 березня 2019
Побывала на мастер-классе-это был подарок самой себе. Мария рассказывала , показывало подробно, надо закреплять. Почему 4, потому что хотелось бы больше советов и рекомендаций по палитре-что подходит/что нет. А тут было выбирайте какой цвет хотите-я выбрала. Но ведь профессионалу всегда виднее, что больше подходит, что выиграшнее смотрится. И скажем так, семья сказала-на свадьбе у тебя макияж был лучше и тебе было красИвее. И еще моменты с минусом: через час занятий я околела от холода и поэтому через полтора уже бежала оттуда... На входе охрана не знает кто такая Кузнецова, но пропустили, я пришла на 20 минут раньше, поднялась, а там никого нет и ждать там тоже негде, стоишь возле лифта. Вот так. Второй раз не пошла бы.
bodo
20 березня 2019
Доброго дня, Анно. Дякуємо за ваш відгук. Ми передали ваші зауваження партнеру і будуть вжиті відповідні заходи, щоб підвищити якість надавання послуги. Студія візажу знаходиться в бізнес-центрі вже 6 років, партнер приносить вибачення, що новий охоронець не зміг вас зорієнтувати. На жаль, біля самої студії немає можливості розмістити зону для очікування через брак вільного місця, проте свого запису можна почекати на першому поверсі де розміщенні дивани для відвідувачів. Ми провели роботу з працівниками студії, щоб не залишали робоче місце та очікували клієнтів. Сподіваємось, що загальні враження залишились позитивні.
Анна
14 березня 2019
Все отлично
Доступно объяснили
Все понравилось
Спасибо
На день рождения получила сертификат на совсем другое впечатление. Но что мне очень нравится в bodo, что сертификат можно менять на любое впечатление, которое вам по душе. Вот так я и оказалась на МК по визажу. Давно хотела там побывать :) И не разочаровалась в своем выборе! Все очень понравилось. Было интересно и познавательно. Была очень приятная и легкая атмосфера. Два часа пролетели как одна минута!
Я осталась очень довольна!
София
2 березня 2019
Мастер- класс по визажу очень понравился, преподаватель профессионал, все расказала и показала, ответила на вопросы, дала рекомендации.
Очень хорошо провела время с мастером Вероникой, полезно и интересно
Юлия
1 березня 2019
Мастер-класс был очень познавательным, мне очень понравилось. Теплая и уютная атмосфера и много интересной информации. Инна очень добрый и приятный человек. Она действительно мастер своего дела.
Замечательные мастера, качественная косметика и профессиональные советы! Также хорошая организация со стороны bodo! Буду пользоваться и в дальнейшем вашими услугами и с удовольствием порекомендую другим! Спасибо!
Враження надзвичайно чудові! Приємно мати справу з професіоналами своєї справи. Майстер-клас сповна виправдав мої очікування та навіть більше, тому всім велике спасибі))
Екатерина
25 лютого 2019
На днях я со своей близкой подругой была на мастер-классе по визажу. Мастер Надежда была очень внимательна и приветлива, оценила наши косметички и дала ценные советы по их содержимому
Відгуки: Майстер-клас візажу для двох у Києві