Список бажань порожній
Додавайте враження та діліться бажаннями з друзями.
Ваш кошик порожній
Додавайте вподобані враження до кошика.
користувач без аватара
Евгений
6 вересня 2020
Ничего особенного
користувач Дмитро
Дмитро
27 серпня 2020
Чесно кажучи я вперше в SPA але мені на стільки сподобалось, що напевно піду знову. Дякую Bodo за чудовий відпочинок.
користувач Вадим
Вадим
24 серпня 2020
Очень хороший массаж
користувач Igor
Igor
23 серпня 2020
Враження чудові, комплекс дуже розслаблюючий, особливо класно після важких тренувань. Вище моїх очікувань
користувач Руслан
Руслан
18 серпня 2020
Всё очень понравилось, спасибо)
користувач Иван
Иван
8 серпня 2020
массаж супер, найдут ваши самые больные точки и раздавят их :)
користувач Олександр
Олександр
5 серпня 2020
Все ОК.
користувач Анатолий
Анатолий
1 серпня 2020
Под впечатлением. Просто все замечательно.. очень понравился массаж.
користувач без аватара
Олег
26 червня 2020
Годнота
користувач Адам
Адам
20 червня 2020
Замечательно!
користувач Таня
Таня
15 червня 2020
Видно, що моєму чоловікові дуже сподобалося, отримав велике задоволення. Сказав:- було круто))))
користувач Роман
Роман
13 червня 2020
Все було просто супер!
користувач без аватара
Stepan
13 червня 2020
Це було дивовижно!
користувач без аватара
Тетяна
4 березня 2020
Усе було чудово!
користувач без аватара
Леонід
3 березня 2020
Приємна процедура, особливо сподобався масаж у виконанні дівчини з Таїланду, надзвичайно якісно і професійно. Красивий інтер’єр, після процедури напоїли смачним трав’яним чаєм. Прикро, що немає інформації українською мовою, натомість є російською, від графіку роботи на дверях до візитівок. Адміністратори, також вперто відповідають російською на звернення клієнта українською, це невиховано. Негативно вразив застарілий величезний грибок/пліснява в душовій, який погано проглядається в темній кімнаті, та він настільки великий, що я побачив його в темряві.
bodo
7 березня 2020
Доброго дня, Леонід. Дякуємо за те, що знайшли час поділитися своєю думкою. Дозвольте ще раз попросити вибачення за ситуацію, що склалася. З адміністрацією салону було проведено роботу з приводу коректного спілкування з клієнтами. Потрібно зазначити, що згідно зі статтею 30 Закону України (що набирає чинності 16-го січня 2021-го року) та пояснення цієї статті на офіційному сайті Міністерства культури, персональне обслуговування клієнтів може здійснюватися також мовою, прийнятною для сторін і обмеження працівникам закладу спілкуватися лише українською відсутнє. Будь ласка, у майбутньому озвучуйте побажання щодо мови спілкування, щоб у працівників була можливість виправитися. Керівництво салону перепрошує за створені незручності. У партнера генеральне прибирання проводиться щотижня, а кімнати обов'язково прибирають після кожного гостя. В салоні провели ретельну очистку від плісняви, а також провели процедуру запобігання грибку за допомогою спеціальних засобів. З персоналом закладу було проведено серйозну роботу з приводу підтримання чистоти. Як вибачення за ситуацію, протягом робочої доби вам на пошту буде відправлено компенсаційний електронний сертифікат на послуги компанії bodo. З деталями можна ознайомитися в листі.
користувач Юлия
Юлия
29 лютого 2020
Всё понравилось
користувач Володимир
Володимир
26 лютого 2020
Дуже сподобалось! Якісний сервіс, персонал привітний, але найбільше вдячний майстрині, яка виконала свою роботу дуже якісно. Рекомендую!
користувач без аватара
Андрей
24 лютого 2020
Впечатления обойденные (легкость в теле,нега и чувство релакса)услуга стоит того,что от неё ждал.спасибо
користувач без аватара
Вололимир
10 лютого 2020
Масаж хороший але в приміщенні прохолодно
користувач без аватара
Олег
4 лютого 2020
Прекрасное впечатление, профессиональный массаж.
користувач Евгений
Евгений
1 лютого 2020
Все было отлично
користувач без аватара
Влад
1 лютого 2020
Всё было круто!!!!
користувач без аватара
Андрій
31 січня 2020
Все супер!
користувач Дмитрий
Дмитрий
31 січня 2020
Все было супер .