Список бажань порожній
Додавайте враження та діліться бажаннями з друзями.
Ваш кошик порожній
Додавайте вподобані враження до кошика.
користувач без аватара
Юлiя
25 лютого 2020
Прекраснейше провела время, невероятный релакс, атмосфера. Спасибо Sence Spa на Подоле (мастер Сергей).
користувач Наталья
Наталья
25 лютого 2020
Процедура супер!!!
користувач без аватара
Марта
24 лютого 2020
Впечатление очень понравилось. Мастер Марина умничка, очень внимательная, прислушалась к моим пожеланиям. Рекомендую!
користувач Дана
Дана
23 лютого 2020
Очень суперски все прошло) Релакс нереальный)) массажисты просто чудо! Всем советую!! Отдельная благодарность массажисту Антону)))
користувач без аватара
Сергей
23 лютого 2020
Круто!! Рекомендую посетить, внимательный персонал, качество массажа на высоком уровне, тепло и уютно, благодарю ;) хороших Вам клиентов ;)
користувач Сніжана
Сніжана
22 лютого 2020
Дуже сподобалося, майстри просто супер
користувач без аватара
Кирилл
21 лютого 2020
Все понравилось, очень понравилась атмосфера!!
користувач Наталия
Наталия
21 лютого 2020
Дякуємо Бодо , за організацію процесу отримання послуг . Як завжди , все на вищому рівні.
користувач Аня
Аня
16 лютого 2020
Дуже сподобався масаж.Відпочила на всі 100% Вічливий персонал,чисто,приємно. Після масажу пригостили чаєм з медом
користувач без аватара
Наталия
15 лютого 2020
Мы с мужем довольные, всё было хорошо,спасибо мастерам
користувач без аватара
Любовь
14 лютого 2020
Усе чудово. Затишна атмосфера. Дуже розслабляє. Приємна адміністраторка.
користувач Ліля
Ліля
12 лютого 2020
Все надвичайно сподобалось. Отримала масу приємних вражень. Дякую колективу спа салону Vanilla Sky за чудовий вечір!
користувач без аватара
Олена
10 лютого 2020
Тільки приємні враження. Повернуся ще. Окрема дяка майстру Дмитру, тіло відпочило і наповнилося енергією.
користувач без аватара
Ірина
10 лютого 2020
Прекрасний спа-масаж! Рекомендую.
користувач без аватара
Аліна
9 лютого 2020
Відпочила не тільки тілом а й душею. Масажист знав свою справу, і після сеансу я ніби знову народилася. + Дуже приємний персонал
користувач без аватара
Анна
9 лютого 2020
Дуже сподобалось.
користувач без аватара
Ірина
7 лютого 2020
Дуже сподобалося враження. Атмосфера салону Natura налаштовує на релакс, медитативний стан, чудові відчуття від масажу, проведеного Оленою та Павлом, відпочинок з чаєм після процедури. Дякуємо!
користувач без аватара
Віта
5 лютого 2020
Чудовий подарунок! Масаж класний, рекомендую!
користувач Светлана
Светлана
3 лютого 2020
Была на массаже всего тела и головы.Это - космос!!!!Рекомендую!!!
користувач без аватара
Наталия
2 лютого 2020
Bodo, как всегда, на высоте! Спасибо огромное за приятный сервис! Очень понравилась услуга массажа, обслуживание в салоне. Отличный сервис для разнообразных эмоций в качестве подарка себе и близким !
користувач без аватара
Андрей
2 лютого 2020
Отличный сервис
користувач без аватара
Максим
1 лютого 2020
Очень понравилось!
користувач без аватара
Юлія
1 лютого 2020
Неймовірна релаксуюча атмосфера спокою та затишку. Казкове місце ніжних теплих рук, що окрилюють... Це не просто массажний салон, це маленький рай, де тебе цінують і про тебе піклуються.
користувач без аватара
Анастисия
31 січня 2020
Приобрела данное впечатление, воспользоваться увы, не сложилось. 1. Несогласованность графика работы салона и графика указанного на сайте компании бодо. Предварительно уточнялось возможность услуг в конкретный день и время, та же инфа была видна и на сайте компании бодо (Естественно 100% гарантии того что до моей покупки время не займут не было и это понятно. Поэтому покупка была совершена в течении 2 минут). По итогу в салоне не знают почему компания бодо предоставила неверные сведения, так как день был в принципе закрыт для записи. А у компании бодо было уйма свободного времени в данном салоне. 2. Ошибка компании бодо, которую можно было бы сгладить при условии лояльности к клиенту, которой у них нет. Ни скидку на эту же услугу на неудобной для меня время, ни хотя бы возврат средств за комиссию предложено не было. Итог: неприятные ситуации и накладки могут возникать в любой сфере услуг. Рекомендую компании бодо ценить клиента(ов), которым я уже являться не буду 100% и выходить из данных ситуаций достойно, чего на данный момент нет абсолютно.
bodo
31 січня 2020
Доброго дня, Анастасія. Приносимо вибачення за ситуацію, що трапилась. Ми завжди попереджаємо клієнтів, що запис на послугу є попереднім, оскільки у партнера наявний власний графік і на бажану дату та час можуть бути відсутні вільні місця. На жаль, партнер не зміг підтвердити ваш запис, оскільки вільних місць уже не було. На даний момент було актуалізовано графік роботи партнера та проведено серйозну роботу, щоб завчасно повідомляли нашій компанії про щільний запис та відсутність вільних місць у певні дати. Оскільки запропоновані варіанти вам не підійшли, а також з моменту покупки ще не пройшло 14 днів, вам буде повернено грошові кошти на вказані банківські реквізити протягом 3-х робочих днів. Всі ваші зауваження взяті до уваги та будуть обов'язково розглянуті для покращення нашого сервісу.