Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Все надвичайно сподобалось. Отримала масу приємних вражень. Дякую колективу спа салону Vanilla Sky за чудовий вечір!
Олена
10 лютого 2020
Тільки приємні враження. Повернуся ще. Окрема дяка майстру Дмитру, тіло відпочило і наповнилося енергією.
Ірина
10 лютого 2020
Прекрасний спа-масаж! Рекомендую.
Аліна
9 лютого 2020
Відпочила не тільки тілом а й душею. Масажист знав свою справу, і після сеансу я ніби знову народилася.
+ Дуже приємний персонал
Анна
9 лютого 2020
Дуже сподобалось.
Ірина
7 лютого 2020
Дуже сподобалося враження. Атмосфера салону Natura налаштовує на релакс, медитативний стан, чудові відчуття від масажу, проведеного Оленою та Павлом, відпочинок з чаєм після процедури. Дякуємо!
Была на массаже всего тела и головы.Это - космос!!!!Рекомендую!!!
Наталия
2 лютого 2020
Bodo, как всегда, на высоте! Спасибо огромное за приятный сервис! Очень понравилась услуга массажа, обслуживание в салоне. Отличный сервис для разнообразных эмоций в качестве подарка себе и близким !
Андрей
2 лютого 2020
Отличный сервис
Максим
1 лютого 2020
Очень понравилось!
Юлія
1 лютого 2020
Неймовірна релаксуюча атмосфера спокою та затишку. Казкове місце ніжних теплих рук, що окрилюють... Це не просто массажний салон, це маленький рай, де тебе цінують і про тебе піклуються.
Анастисия
31 січня 2020
Приобрела данное впечатление, воспользоваться увы, не сложилось. 1. Несогласованность графика работы салона и графика указанного на сайте компании бодо. Предварительно уточнялось возможность услуг в конкретный день и время, та же инфа была видна и на сайте компании бодо (Естественно 100% гарантии того что до моей покупки время не займут не было и это понятно. Поэтому покупка была совершена в течении 2 минут). По итогу в салоне не знают почему компания бодо предоставила неверные сведения, так как день был в принципе закрыт для записи. А у компании бодо было уйма свободного времени в данном салоне. 2. Ошибка компании бодо, которую можно было бы сгладить при условии лояльности к клиенту, которой у них нет. Ни скидку на эту же услугу на неудобной для меня время, ни хотя бы возврат средств за комиссию предложено не было. Итог: неприятные ситуации и накладки могут возникать в любой сфере услуг. Рекомендую компании бодо ценить клиента(ов), которым я уже являться не буду 100% и выходить из данных ситуаций достойно, чего на данный момент нет абсолютно.
bodo
31 січня 2020
Доброго дня, Анастасія. Приносимо вибачення за ситуацію, що трапилась. Ми завжди попереджаємо клієнтів, що запис на послугу є попереднім, оскільки у партнера наявний власний графік і на бажану дату та час можуть бути відсутні вільні місця. На жаль, партнер не зміг підтвердити ваш запис, оскільки вільних місць уже не було. На даний момент було актуалізовано графік роботи партнера та проведено серйозну роботу, щоб завчасно повідомляли нашій компанії про щільний запис та відсутність вільних місць у певні дати. Оскільки запропоновані варіанти вам не підійшли, а також з моменту покупки ще не пройшло 14 днів, вам буде повернено грошові кошти на вказані банківські реквізити протягом 3-х робочих днів. Всі ваші зауваження взяті до уваги та будуть обов'язково розглянуті для покращення нашого сервісу.
Відгуки: SPA в темряві для двох у Києві