Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Была на набережке, очень понравилась и кухня и персонал ресторана. Буду советовать знакомым
Nikita
8 квітня 2019
Очень вкусные блюда и отличный сервис.
Ксения
6 квітня 2019
Все было очень вкусно, все понравилось, спасибо)
Ирина
2 квітня 2019
Очень понравилось впечатление! Ресторан очень уютный, обслуживании "на высоте", кухня очень вкусная! Мою отдельную просьбу, об отдельном небольшом сюрпризе для именинника персонал выполнил, чем добавил еще больше впечатлений. Спасибо, Bodo и ресторану!
Лариса
1 квітня 2019
Супер быстрое обслуживание и отличная кухня. Мы остались очень довольны!
Отримала від подружки в подарунок до дня народження Bodo-Враження! Вибрала вечерю на двох в італійському ресторані Carpaccio на Софіївській) спокійна обстановка та прекрасно приготовані морепродукти сприяли гарному настрою! Офіціант була дуже чемною та уважною) вечір був гарний завдяки шефу тамперсоналу ресторану)))враження СУПЕР))))
Анна
31 березня 2019
Отличный сервис, прекрасная кухня.
Александр
29 березня 2019
Все было на высоте. Кухня и вино отлично. Утиная грудка, телячьи щечки, карпаччо, чизкейк и панакота мммм..
Татьяна
28 березня 2019
Провели отличный вечер в итальянском ресторане. Очень вкусные блюда, внимательный персонал и уютная атмосфера!
Марія
27 березня 2019
Вечеря була неперевершена, страви смачні, обслуговування чудове. Веливе спасибі компанії,, Amerikano" за хороший відпочинок.
Жанна
25 березня 2019
Был ужин в ресторане Carpaccio, было очень вкусно, еду приносили осень быстро, понравилось на все 100%
Впечатление супер! Ресторан порадовал и теплым отношением, и уютной атмосферой, и вкуснейшей кухней! Спасибо большое bodo за возможность радовать близких приятными сюрпризами!!! С bodo День Рождения вовсе и не раз в году)
Марія
24 березня 2019
Вечеря в італійському ресторані сподобалась.Смачні страви, десерти, і хороше обслуговування. Рекомендую.
Оксана
24 березня 2019
Приятная атмосфера, вкусная еда, уютное место. Очень довольны
Антонина
24 березня 2019
Всё понравилось. Воспользовались впечатление «Удин на двоих в итальянском ресторане».
Бодо, спасибо большое!
Юлия
19 березня 2019
Поужинали с мужем в ресторане carpaccio .Все было очень вкусно,красивая подача ,прекрасное обслуживание!спасибо bodo за восхитительное впечатление⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Все было очень хорошо. Уютное место, приветливый персонал.
Мила
18 березня 2019
Обслуживание на высоте. Достойная кухня, эффектная подача ,расслабляющая обстановка,качественная работа официантов.Приятно,когда делом занимаются профессионально. Успехов и процветания.
Ирина
18 березня 2019
Спасибо, все было хорошо. Приветливые официанты, уютная атмосфера в ресторане, вкусные блюда!)
Юлія
16 березня 2019
Побували з чоловіком на враженні "Вечеря в італійському ресторані". "Carpaccio" чудовий заклад з вишуканим інтер'єром, хорошим обслуговуванням і смачною кухнею. Проте враження трохи зіпсувало обслуговування "Bodo". За два тижні до враження я перетелефонувала і узгодила зручні для нас дату та час (15.03, 16:30). За два дні до враження прийшло смс з підтвердженням. Але в переддень походу в ресторан прийшло повідомлення від "Bodo", що на 16:30 столика не буде, можна тільки на 19:00. Я погодилась, але ще запитала, чи можна, наприклад, на 17:00, проте відповіді не дочекалась. В день враження, коли передзвонила уточнити, чи точно столик заброньовано на 19:00, оператор в грубому тоні відповіла, що заброньований, але, як виявилось, навіть не на моє ім'я. До речі, в ресторані вільних столиків було багато. Враження хороші, а сама організація - ні.
bodo
20 березня 2019
Доброго дня, Юлія. Компанія Bodo не вважає цю ситуацію нормою. Смс з приводу перенесення запису вам надіслав адміністратор ресторану, нас про це не попереджав. Директор вже провів роботу зі співробітником та наголосив на важливості спочатку телефонувати, а після писати смс. Якщо клієнти ставлять питання, то оперативно на них реагувати та давати відповідь. Вибачте за надані незручності.
Відгуки: Вечеря в італійському ресторані для компанії в Києві