Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Відчуття естетики, вишуканості та смаку злилися в чудовому досвіді відвідування ресторану. Кожна страва-це майстерність і творчість, піднесені до рівня мистецтва. Це не просто обід, а справжня кулінарна пригода. Куштували сет. Рекомендую кожному, хто цінує світ витонченості та насолоди
Наталія
15 квітня 2024
Перш за все, хочу відмітити цікаву подачу страв, вони не тільки смачні, а й естетичні) ввічливий персонал. А панорамний вид, підкреслює вишуканість та унікальність місця! Дуже задоволена, що отримала таке враження у подарунок!
Дуже задоволені з чоловіком! Прекрасна романтична атмосфера ресторану, неймовірні види міста, а блюда просто чудові! Страви вражають виглядом і перетинанням смаків! Дійсно висока кухня! Ми в захваті! З задоволенням відвідаємо ресторан Matiss ще раз, адже не все спробували!
Дуже сподобалась зустріч у закладі. Все на високому рівні, особливо ставлення персоналу до відвідувачів. А також, інтер'єр, місце розташування, вид із панорамних вікон, смачна їжа - неперевершені. Щиро вдячний організаторам за таке враження!)
Время провели хорошо, персонал очень положительный и внимательный. Что касается кухни, ещё раз я бы не пошла . Ничего особенного, не хватает в меню салатов
bodo
29 березня 2024
Добрий день,Наталія.
Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть вибачення за створені незручності на послузі.
Власник закладу взяв до уваги ваш відгук і відтепер особисто перевірятиме якість продуктів, а також проведе роботу з кухарем.
Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Щиро дякую за враження. Персонал ресторану привітний, кухня неймовірна, обслуговування на найвищому рівні. Дружина була у захваті.
Анна
3 березня 2024
В цілому все було добре. Персонал привітний. Страви були хороші, в принципі не можу сказати що було не смачно, але задоволення від їжі нажаль не отримали, напевно очікували більше від цього ресторану.
Персонал готував зал під якийсь бенкет, тому розставляли столи в залі , накривали , метушились...
bodo
21 березня 2024
Добрий день, Анна.
Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть вибачення за некоректну поведінку працівника партнера.
Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами.
Власник взяв до уваги ваш відгук і відтепер особисто перевірятиме якість продуктів, а також проведе роботу з кухарем.
Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Валері
3 березня 2024
На жаль, у звʼязку з політикою вашого сервісу, я не змогла перенести враження через непередбачувані обставини у сімʼї. Дуже шкода, що вийшло саме так та сервіс не враховує такі можливості.
bodo
21 березня 2024
Валерія, добрий день.
Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть наші вибачення за створені незручності.
У нас і справді діють правила з приводу скасування чи перенесення запису, що можливо за 24 год до початку послуги. Ми обов'язково попереджаємо про це в листі підтвердження.
Але ми завжди на боці клієнтів, та у разі непередбачуваних ситуацій - йдемо на зустріч, та ставимось до цього з розумінням. На даний момент ми підтвердили вашу відсутність у партнера та ви можете повторно використати свій сертифікат протягом його терміну дії.
Будемо раді бачити вас на наших враженнях.
Дуже гарне місце! В центрі міста, краєвид вражає!!
Як підмітила моя мама, страви на 100% як на картинці, а смакові якості просто надзвичайні.
Особливо хочу відмітити обслуговування, яке починається ще при зустрічі..
Офіціант Євгеній допоміг зробити щей вечір незабутнім ( дуже приємний молодий чоловік)
Михайло
23 лютого 2024
Чудовий краєвид, чудове обслуговування і кухня. Номіналу сертифіката цілком достатньо для вечері для двох.
Гарна обстановка.
Ввічливий персонал.
Страви смачні.
Дуже сподобалось!!!
Дякую! :)
Валерія
16 лютого 2024
Все сподобалось, смачна кухня, класний інтер’єр та локація. Єдине, персонал був трохи надмінний, можливо тому що ми прийшли по сертифікату, не знаю. Мені здавалось, що усіх людей треба обслуговувати однаково)
А так, все добре, дякую за враження 🙂
bodo
1 березня 2024
Добрий день, Валерія.
Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть вибачення за некоректну поведінку працівника партнера.
Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами..
Керівництво закладу передає вам вибачення. З адміністратором та офіціантами провели бесіду стосовно коректного спілкування з відвідувачами.
Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Відгуки: Вечеря в ресторані з панорамним видом для двох у Києві