Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Все було ВАУ. Чудовий персонал, смачні страви. Рекомендую
Юлія
8 липня 2024
Заклад дуже атмосферний. Персонал привітний. З розумінням віднеслись що при їхали трохи раніше, запропонували каву. Хоча відкриваються об 11, а ми були о 10:40. Допомогли обрати страви. Їжу принесли дуже швидко. Страви смачні. Особливо мʼясо. Рідко коли готують так смачно на мангалі. Воно дуже соковите. Хачапурі по-аджарські то любов у цьому закладі. Майже все що замовили зʼїли. Не доїли виключно бо надто ситно. Це місце куди хочеться повертатись. Тому ми вже не вперше робимо родинні зустрічі саме там🫰
Враження отримала! Враження чудові.
Заклад прекрасний, 🌸
Ольга
25 червня 2024
Було не погано, але ефекту вау не було, звичайне меню, на фото ресторан краще виглядає чім наживо.
bodo
6 серпня 2024
Добрий день, Ольго.
Щиро дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що враження не виравдало очікування.
Хочемо запевнити, що ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції.
З партнером провели відповідну роботу, щодо стану локаці та якості надання послуги.
Будемо раді бачити вас на інших враженнях і докладемо всіх зусиль, аби і надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Софія
24 червня 2024
Все чудово, обслуговування на високому рівні, їжа дуже смачна. Загалом все супер 🥰
Вечеря була чудовою, їжа смачною, а обслуговування швидким та професійним! Рекомендую заклад.
Ірина
23 червня 2024
Супер!!! Дякуємо за вашу гостинність!
Ярослава
22 червня 2024
Все чудово! Заклад атмосферний, страви смачні, персонал кращий!
Полина
21 червня 2024
Все чудово! Сподобалися усі страви, які замовляли. Кухня дуже смачна! Швидко все приготували. Бачили, як шеф -кухар готував. Він дуже позитивна та любязна людина! Враження дуже позитивні!
Ирина
20 червня 2024
Все было отлично. Делала впечатление на подарок все остались очень довольны.
Враження, подароване колегами, видалось вдалим! Приємно вразила оперативність bodo - замовлення враження було сьогодні на завтра! Вечеря в ресторані грузинської кухні Мама Гочі була чарівною. Особливо смачними були хінкалі! Персонал гостинний, доброзичливий. Усім раджу!
Данііл
28 травня 2024
Дуже смачно!
Олександр
24 травня 2024
23.05.2024 р. відвідали ресторан Мама Гочі по сертифікату бодо. Атмосфера супер, привітні офіціанти, дуже смачні страви. 5 з 5. Бажаю процвітання. Дякую нашим захисникам за таку можливість. Слава ЗСУ і слава Україні.
Усі залишилися задоволені) Сподобалися і локація у центрі, і уважне обслуговування, і смачна кухня) При можливості повторимо) Буду розповідати про позитивні емоції та рекомендувати друзям, рідним, знайомим))) Дякую
Алла
30 квітня 2024
Вечеря на двох в грузинському ресторані завжди гарна ідея,але щоб залишитись задоволеним потрібно відповідне місце. Ресторан Мама Гочі на мій смак це не те місце,меню обмежене,офіціант був чи то новенький ,не компетентний чи то по життю пофігіст,вже було не приємно від перших хвилин. Їжа була посередньою, що для грузинської кухні не можливо. Ціни завищені,порції маленькі тай саме місце візуально зовсім недало того відчуття автентичності та гостинності. Дивний розрахунок в закладі,виходить чи то бухгалтер в зал з терміналом чи то директор і дивно розраховує,спостерігали як компанію саме так хв 15 рахували. Звичайно є можливість оплати онлайн через qr код це і правда дуже зручно.Чи відвідали б ми ще раз це місце,однозначно ні. Є місця набагато кращі та смачніші грузинської кухні. Я б залишила оцінку 3.
bodo
27 травня 2024
Доброго дня, Алло.
Щиро дякуємо за відгук.
Прийміть вибачення за некоректну поведінку працівника партнера.
Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами..
Керівництво закладу передає вам вибачення. З офіціантом закладу вже було проведено бесіду з приводу якості надання послуг.
Будемо раді бачити вас на інших враженнях та сподіваємося виправдати очікування.
Відгуки: Вечеря в грузинському ресторані для двох у Києві