Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Обслуживание на высоте. Достойная кухня, эффектная подача ,расслабляющая обстановка,качественная работа официантов.Приятно,когда делом занимаются профессионально. Успехов и процветания.
Ирина
18 березня 2019
Спасибо, все было хорошо. Приветливые официанты, уютная атмосфера в ресторане, вкусные блюда!)
Юлія
16 березня 2019
Побували з чоловіком на враженні "Вечеря в італійському ресторані". "Carpaccio" чудовий заклад з вишуканим інтер'єром, хорошим обслуговуванням і смачною кухнею. Проте враження трохи зіпсувало обслуговування "Bodo". За два тижні до враження я перетелефонувала і узгодила зручні для нас дату та час (15.03, 16:30). За два дні до враження прийшло смс з підтвердженням. Але в переддень походу в ресторан прийшло повідомлення від "Bodo", що на 16:30 столика не буде, можна тільки на 19:00. Я погодилась, але ще запитала, чи можна, наприклад, на 17:00, проте відповіді не дочекалась. В день враження, коли передзвонила уточнити, чи точно столик заброньовано на 19:00, оператор в грубому тоні відповіла, що заброньований, але, як виявилось, навіть не на моє ім'я. До речі, в ресторані вільних столиків було багато. Враження хороші, а сама організація - ні.
bodo
20 березня 2019
Доброго дня, Юлія. Компанія Bodo не вважає цю ситуацію нормою. Смс з приводу перенесення запису вам надіслав адміністратор ресторану, нас про це не попереджав. Директор вже провів роботу зі співробітником та наголосив на важливості спочатку телефонувати, а після писати смс. Якщо клієнти ставлять питання, то оперативно на них реагувати та давати відповідь. Вибачте за надані незручності.
Ресторан достойный. Блюда очень вкусные и оригинал ьные . Персонал радушный и приветливый. Заказ приносили очень быстро и с улыбкой. Спасибо фирме Bodo за предложенный ресторан, где мы провели с удовольствием праздничный вечер. Сергей и Анна.
Дарья
26 лютого 2019
Все понравилось,официанты вежливые,все прошло хорошо. Спасибо бодо и ресторану.❤️
Катя
25 лютого 2019
Уже не первый раз пользуемся услугами этого сертификата. Потому что в ресторане уютно, спокойно и ВКУСНО!
Все понравилось!Кухня вкусная, обслуживание быстро и качественно. Персонал улыбчивый и приятный ) Всем советую!)
Светлана
18 лютого 2019
Замечательный ужин в итальянском ресторане! Все понравилось -уютная обстановка, обслуживание, приятная музыка и , самое главное - очень вкусные блюда! Спасибо бодо и ресторану за приятнейшие впечатления!
Відгуки: Вечеря в італійському ресторані для компанії в Києві