Список бажань порожній
Додавайте враження та діліться бажаннями з друзями.
Ваш кошик порожній
Додавайте вподобані враження до кошика.
користувач Лілія
Лілія
19 вересня 2024
Дуже смачно.
користувач Яна
Яна
18 вересня 2024
Почнемо з того, що хостес не вітається. При зверненні з поясненням, що є резерв від Бодо, спочатку стоїть секунд 30 в збентеженні, а потім просто іде кудись без хоча б слів по типу «ідем за мною» чи типу того. Інтуїтивно ідем за нею. Доходить до самого найгіршого столику біля величезного смітника та рукомийника, який стоїть до них майже впритул. На питання чи це єдиний варіант, кажуть «Так». Як наслідок, є велика ймовірність, що на тебе та на твій стіл з їжею можуть летіти вода та інші нечистоти з цих обʼєктів. На прохання знайти інше місце, бо столик мав бути зарезервований завчасно, кажуть, що інший щойно зайняли люди. Зауважу, що окрім мене в списку з Бодо на вході у них були зазначено ще кілька людей. Куди планували посадити їх, якщо інших вільних не має? Потім звучать слова цієї самої темноволосої хостес: «В якості виключення можемо посади за ось цей стіл для великої компанії». В якості виключення? Це що за зверхність зі сторони співробітників, які мали завчасно зарезервувати стіл? Ми розмістилися на цьому великому столику, але потім з офіціантом домовилися переміститися на інший невеликий, коли він звільниться. Нащо нам величезний на двох? Через певний час, ми побачили, що є ще два великі зали, де була купа вільних місць, які можна було запропонувати. Нагадаю, це подарунковий сертифікат і стіл мав бути зарезервований завчасно на певний час з «вау» враженням та сервісом, які Бодо обіцяє. Але вже з порога були негативні враження від організації - останнім часом з сертифікати від Бодо це трапляється чомусь досить часто (особисто у мене). По роботі офіціанта питань не має, все добре. Тепер по стравам. Я в мережі закладів Реберня не вперше (доводилося бувати і на Арсенальній, і у Львові) та чудово розумію процес та якість їжі. Але саме в цій на Узвозі вперше. З ребрами тут є проблема: перша порція була досить не погана, а ось друга - принесли просто кісти за ціною ребер, мʼясо знайти на них було досить важко. Паляниця стала рази в 2-3 менше, а ніж була в інших закладах мережі та сиру в ній фактично не відчувається, друга взагалі була не доготовлена. Деякі страви з меню не були доступні. Ну і в фіналі нас дуже попросили доплатити саме готівкою (сертифікат був на меншу суму, а ніж замовлення). А що з терміналом трапилося?
bodo
26 вересня 2024
Добрий день, Яно. Дякуємо, що знайшли час поділитися своїм досвідом відвідування враження з нами та не залишили цей випадок поза увагою. Хочемо перепросити за дану ситуацію, адже подібне не є нормою для нашої компанії та нам шкода, що ви не вперше стикаєтесь з подібним, використовуючи сертифікати bodo. Зі свого боку, керівництву закладу вже надано зворотний зв'язок та проведена відповідна робота: щодо ввічливого спілкування хостес. Також нагадали партнеру про важливість завчасного бронювання столиків в комфортних місцях для наших клієнтів. Передали ваші зауваження щодо готовності та якості страв - партнер вже провів відповідні роботи з контролю поданих страв та якості їх приготування. Уточнили у партнера щодо можливості способу оплати через термінал. Керівництво Реберні передає вам вибачення. Ми докладемо всіх зусиль, аби подібні ситуації більше не повторювались. Як вибачення від нас на вашу пошту було надіслано електронний сертифікат на враження компанії bodo. Ще раз перепрошуємо та сподіваємось, що надалі враження викликатимуть у вас лише позитивні емоції. Будемо раді бачити вас на враженнях знову і сподіваємося виправдати очікування.
користувач Павло
Павло
18 вересня 2024
Сподобалась атмосфера закладу і саме головне смачно і від пуза))
користувач Дмитро
Дмитро
16 вересня 2024
Все пройшло на відмінно
користувач без аватара
Ксенія
15 вересня 2024
Все було добре
користувач без аватара
Олександр
11 вересня 2024
Все сподобалось Гарно провели час Дякую за такі враження і те, що пішли на зустріч з подовженням терміну дії сертифікату
користувач без аватара
Даніїл
10 вересня 2024
Все було чудово, дякую)
користувач без аватара
Анна
10 вересня 2024
Все чудово)
користувач без аватара
Людмила
9 вересня 2024
Відвідали «Реберню» 7 вересня, на день народження доньки. Залишились дуже задоволені. Уважний, професійний персонал, дуже смачні страви, особливо ребра . Буду рекомендувати всім своїм друзям та знайомим.
користувач Ярослав
Ярослав
9 вересня 2024
В нас виникли проблеми, і bodo швидко нам допомогли. Дуже щедра допомога з боку сервісу! Щодо відвідування враження - також все на вищому рівні!
користувач без аватара
Наталія
9 вересня 2024
Сподобалось УСЕ!!!!! Обслуговування, привітність, ДУЖЕ-ДУЖЕ смачні ребра!!!!!
користувач Наталя
Наталя
8 вересня 2024
Все дуже сподобалось, обслуговування, подача, атмосфера. Дуже дякую!
користувач без аватара
Тетяна
8 вересня 2024
Всім раджу..Дуже круто
користувач без аватара
Юлія
8 вересня 2024
Супер смачно, чудова концепція їсти без приборів. Дякую
користувач без аватара
Дмитро
8 вересня 2024
Було все добре! Дякуємо що ви є! Будемо ще обов'язково з Вами співпраювати! Дуже зручно!
користувач Марʼяна
Марʼяна
7 вересня 2024
Все добре
користувач без аватара
Andrii
5 вересня 2024
Гарно!
користувач без аватара
Олена
3 вересня 2024
Враження «вечеря в реберні» . Меню цікаве. Порції було достатньо на двох. Сподобалось обслуговування офіціанта Дениса. Проте на смак не дуже сподобалось. Якби не подарунковий сертифікат від друзів , то навряд би вибрали цей заклад.
користувач без аватара
Ніна
3 вересня 2024
Все було добре)
користувач без аватара
Олена
27 серпня 2024
Відвідали вчора Реберню на Узвозі. Це щось неймовірне!!! Реберця смачнючі,
користувач Оксана
Оксана
25 серпня 2024
Все класно
користувач без аватара
Максим
25 серпня 2024
Все было супер!
користувач без аватара
Світлана
21 серпня 2024
Bodo, дякую за чудове враження 🤗 Реберня - це неймовірний та найкращий заклад зі смачними ребрами, овочами гриль, рибкою.... Все чудово: атмосфера закладу, персонал, їжа... Завітаємо обов'язково ще 😉
користувач без аватара
Роман
21 серпня 2024
Все було чудово! Прийшли у субботу десь о 16:00 і тільки потім я дізнався, що треба було активувати сертифікат. Подзвонив у підтримку и буквально через 30 хвилин ми вже зайшли, хоча людей було дуже багато, майже усі столи зайняті. Дівчина зв'язалася з закладом, активувала сертифікат і через хвилин 5-10 Реберня погодилася нас прийняти. Нагадаю, що бронювати потрібно було як мінімум за 5 годин до відвідування закладу. Але найкраще за декілька днів. Підтримка все вирішила на вищому рівні. Одразу на вході нас зустріла приємна дівчина та провела до нашого місця. Сертифікату якраз вистачило для 2-х плато ребер та 2 пива по 0,5л, що вистачило з головою. Ребра дуже дуже смачні, це просто насолода. Замовлення принесли хвилин за 10-15. Загалом, нам все сподобалось, було дуже смачно та атмосферно. Єдине, що мені не сподобалось - це відсутність фонової музики. Це претензія не саме до Реберні, але й до багато інших закладів. Відчуваєш себе ніби у столовій, де усі стукають столовими приборами, але на щастя їх немає у Реберні, тому був тільки великий галас від людей. Дякую Реберні та сервісу Bodo!