Список бажань порожній
Додавайте враження та діліться бажаннями з друзями.
Ваш кошик порожній
Додавайте вподобані враження до кошика.
користувач Надія
Надія
23 жовтня 2023
Все пройшло добре)
користувач без аватара
Анна
22 жовтня 2023
Дякую за гарні спогади та враження. Залишилася задоволена, заклад дуже гарний , смачнющі страви і привітний персонал
користувач без аватара
Анна
22 жовтня 2023
Все було добре, обслуговування чудове
користувач без аватара
Ольга
21 жовтня 2023
Враження отримала подарунком на день народження. Коли вибрала час,забронювала враження. Час та дату підтвердили,все сподобалося. Подарунок у вигляді враження-класний ❤️
користувач без аватара
Саша
21 жовтня 2023
Як завжди , все чудово і смачно
користувач без аватара
Володимир
21 жовтня 2023
Все пройшло чудово. Дякую за враження)
користувач без аватара
Andrey
20 жовтня 2023
сподобалось
користувач Тетяна
Тетяна
19 жовтня 2023
Дуже дякуємо колективу "Реберня на Арсенальній". Враження сподобалось. Подача не звичайна. Залишились приємні спогади. Вдячні всім.
користувач без аватара
Поліна
18 жовтня 2023
Все пройшло чудово, дякую!
користувач без аватара
Вячеслав
18 жовтня 2023
Все добре.
користувач без аватара
Людмила
16 жовтня 2023
Все чудово! Резерв нас чекав у зазначений час. Дуже привітний персонал, а головне з почуттям гумору!
користувач без аватара
Андрій
13 жовтня 2023
Все почалось з казусів. Нас ніхто не очікував,не було ніяких записів на рецепшені. Потім все владналось. Обслуговування,страви,всеОК.
bodo
19 жовтня 2023
Добрий день, Андрій. Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть вибачення за некоректну поведінку нашого працівника. Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами. З адміністратором провели бесіду стосовно якості надання послуг та підготовки до приходу клієнтів. Надалі усі співробітники партнера будуть очікувати клієнтів та будуть швидко знаходити записи по сертифікату. Але нам дуже приємно, що ви отримали максимум вражень! Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
користувач без аватара
Максим
13 жовтня 2023
Все було чудово! Тримали резерв на зазначений час.
користувач без аватара
Ирина
12 жовтня 2023
Все пройшло чудово, їжа смачна, особливо сподобався камамбер на грилі та авокадо на грилі з хумусом
користувач Дмитро
Дмитро
11 жовтня 2023
Все чудово, заклад, їжа, атмосфера - на високому рівні.
користувач Регіна
Регіна
11 жовтня 2023
Все було супер!Залишуться дуже добрі та теплі спогади!Вечеря смачна,обслуговування чудове!Все сподобалося!!!Дякуємо bodo за неймовірне враження!!!
користувач Ольга
Ольга
10 жовтня 2023
Вкусно, быстрое обслуживание, все хорошо как и всегда)
користувач без аватара
Євгеній
9 жовтня 2023
Реберня дуже калоритна, ребра найсмачніші що ми коштували, мега круто, рекомендую
користувач без аватара
Ігор
9 жовтня 2023
Все було добре і смачно!
користувач без аватара
Альона
9 жовтня 2023
Сподобалось враження, все було смачно і атмосферно !
користувач без аватара
Галина
8 жовтня 2023
Дякую! Все сподобалось.
користувач без аватара
Карина
8 жовтня 2023
Все було круто і смачно
користувач без аватара
Валентина
6 жовтня 2023
Все дуже смачно і швидко, цікава концепція, приємна атмосфера,
користувач без аватара
Світлана
3 жовтня 2023
Були проблеми з узгодженням часу враження. Не зрозуміло чому для вибору часу був лише один варіант на обрану дату. В закладі попередньо погодили будь який час навіть якщо на сайті виберу той що мені не підходить, а от працівниця Bodo почала мені переносити на іншу дату чим "зробила мені нерви" й гарний настрій погіршила..Тому чотири зірки через недомовленість між закладом та Bodo. Добре, що всеж таки враження відбулося в обрану мною дату й все пройшло дуже гарно. Дякую!
bodo
6 жовтня 2023
Доброго дня, Світлана. Дякую за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку. З партнером та менеджером вже було проведено роботу, щоб подібні ситуації не повторювались. Усі ваші побажання та зауваження ми вже взяли в роботу. Саме завдяки вам наш сервіс стає ще ближчим до сервісу мрії. Яскравих вражень!