Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Подарували нам враження діти.
Цей заклад вибрали на згадку про поїздку до Львова.
Вважаємо,що дарувати враження це дуже хороша ідея.
Сподобалося в закладі все, приємний персонал,смачно готують, цікавий дизайн приміщення.
Ігор Солодкий
12 червня 2023
Все було чудово і дуже смачно) дякуємо!
Наталія
11 червня 2023
Все супер
Уляна
11 червня 2023
Все ок, проблем з сертифікатом не було)
Дар‘я
8 червня 2023
Все пройшло чудово, ми задоволені
Світлана
8 червня 2023
Чудовий заклад, все сподобалось. Страви смачні, швидке обслуговування.
ольга
6 червня 2023
Все сподобалось:було смачно,обслужили швидко,офіціант ввічливий.Концепція закладу незвична,але цікава.Рекомендую цей заклад і,звісно Bodo.
Сергій
1 червня 2023
Все було чудово! Особлива подяка офіціанту Олегу. Все на відмінно.
Вероніка
27 травня 2023
все пройшло добре. концепція реберні доволі цікава і тут смачно
Заклад, як завжди на висоті, обслуговування хороше, реберця смачнющі.
Kv
23 травня 2023
Все сподобалось. Дякую!
Сергей
22 травня 2023
Понравилось возможность использовать сертификат бодо на "вкусно поесть"... К сожалению, выбрали выходной день (субботу), когда было довольно людно + пришлось немного подождать заказ, но в целом всё было ожидаемо хорошо: как еда, так и обслуживание...
Як може відбутися похід в реберню? - смачно) щоправда довелось чекати в загальній черзі, але вона рухалась швидко, тому можна постояти)
bodo
1 червня 2023
Наталія, доброго дня! Дякуємо за те, що знайшли час поділитись вашою думкою про враження. Ми раді, що вам загалом сподобалась послуга, та перепрошуємо за створені незручності. За умовами сертифіката клієнти відвідують послугу відповідно бронюванню, а не у порядку живої черги. Дана ситуація виникла через необізнаність нового співробітника - хостес, що була в той день на зміні. Керівництво вже провів з усім персоналом роботу з цього приводу, та наділі адміністрація ретельно слідкуватиме за наданням послуги згідно з умовами сертифіката. Будемо раді бачити вас та докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження.
Відгуки: Вечеря в «Реберні» для компанії в Києві