Список бажань порожній
Додавайте враження та діліться бажаннями з друзями.
Ваш кошик порожній
Додавайте вподобані враження до кошика.
користувач без аватара
Галина
2 квітня 2025
Неймовірно атмосферне місце! Чудовий вид на Дніпро, смачна кухня та приємний персонал. Оцінка 5/5 😍😍😍
користувач Анна
Анна
8 січня 2023
Вечеря дуже сподобалася, дуже гарний вид і атмосфера
користувач Anton
Anton
5 січня 2023
Бачу Бодо, активно захищає ресторан, але не свого клієнта ну що ж, давайте продовжимо дискусію. Офіціант виніс не те вино що ми замовляли, якщо його не було в наявності, то потрібно було попередити, а не виносити інше і просто мовчки наливати його, про цінову політику теж не офіціант не сказав одразу. Якщо є проблема з часом видачі страв, то у всіх пристойних закладах про це повідомляють,але офіціант мовчав і не підходив. Годину чекати на страви це не прийнятно, щодо технологічних карт, то гляньте ще раз на фото бургера, він виглядає свіжим?? І якщо заклад включає чайові обов'язково в чек, то чому не попереджає гостя одразу про це, а ставить перед фактом, коли приносять чек? Тобто якщо сертифікат до прикладу на 2000грн, то потрібно розрахувати що по факту ви зможете замовити на 1800, так як там є обов'язкові чайові, вірно? Чому тоді Бодо про це не пише? Чому Бодо немає функції скасувати візит, прибувши в заклад? Бодо вказує що можна скасувати візит за 24 години тільки. Але чому, в чому проблема? Якщо видно одразу що тут нічого хорошого не буде в закладі.
bodo
5 січня 2023
Антоне, дякуємо за ваші коментарі та детальний відгук. Нам прикро, що склалася ситуація, в результаті якої ви отримали негативний клієнтський досвід. У своїй роботі ми намагаємось завжди залишатися об'єктивними та прислухатися до зворотного зв'язку, який отримуємо від клієнтів після відвідування вражень. Ситуація, що трапилась під час вашого відвідування закладу не є нормою для нас та партнера. Ми розуміємо, що такий рівень обслуговування та сервісу не є припустимим для ресторану. Ми передали всі ваші зауваження керівництву ресторану, будуть прийняті необхідні заходи для покращення сервісу та з персоналом буде проведена робота щодо правильної консультації клієнтів. Дійсно ми ознайомлюємо клієнтів в смс та листі підтвердженні, що скасувати або перенести враження можливо не пізніше, ніж за добу (24 години), інакше сертифікат анулюється. Проте також зазначаємо інформацію про те, якщо на враженні щось пішло не так, відразу краще зателефонувати нам та ми вирішимо питання. Ще раз перепрошуємо та сподіваємось надалі викликати у вас лише позитивні емоції.
користувач Антон Олегович
Антон Олегович
3 січня 2023
Ресторан, не вартує вашої уваги і часу. Мав не обережність повечеряти там, сказати, що я розчарований - нічого не сказати. По перше заклад не виглядає, як на фото, по друге, якість обслуговування там відповідає кафе на вокзалі....я серйозно. Ми прийшли і зробили замовлення з п'яти позицій, вино принесли через 15 хв і розлили по бокалами одразу, проте пляшку не ту яку ми замовили, проте офіціант, сказав що типу, це теж саме, тому що пише однаковий сорт винограду.... Першу страву нам принесли через 46хв....решту за годину. Коли ми запитали чого так довго, нам сказали, що спочатку обслуговують корпоратив, а потім все решта...Далі були страви які не відповідали а ні фото, як і меню, а ні якістю. Офіціант навіть за ця всі негаразди не перепросив. От же ми попросили рахунок і були здивовані, адже офіціант після такого " обслуговування" вирішив включити обов'язкові чайові у розмірі 200грн за обслуговування, якщо це можна так назвати! КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ ЗАКЛАД! Не псуйте вечір собі.
bodo
5 січня 2023
Доброго дня, Антоне. Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що враження не виправдало всіх ваших очікувань. В меню замовлена вами позиція вина називається "Tempranillo/Spain". Офіціант виніс іспанське вино, виготовлене з сорту винограду Tempranillo, яке відповідає зазначеним в меню критеріям і ціновій категорії, проте виробник вина дійсно відрізняється від фото в меню. Ми вже повідомили керівництво ресторану про цю ситуацію, щоб найближчим часом вони змогли актуалізувати фото на сайті. В день вашого запису в закладі партнер обслуговував банкет, проте затримка приготування та подачі страв також виникли через відключення світла, оскільки кухонна техніка працювала не в повному обсязі. Під час приготування кухарі дотримуються технологічних карт в яких зазначається рецептура страви, кількість інгредієнтів, які потрібні на одну порцію та правила подачі. В чек партнер завжди прописує вартість обслуговування, яке складає 10% від загальної суми. Клієнт має змогу відмовитись від оплати за обслуговування. На жаль, від вас не поступило на місці подібного запиту, тому була сплачена повна сума з урахуванням обслуговування. З офіціантами було проведено серйозну роботу, щоб надалі коректно консультували клієнтів щодо позицій меню та попереджали про орієнтовний час очікування готових страв. Керівництво ресторану обов'язково врахує всі ваші зауваження, щоб надалі не виникали подібні затримки з обслуговуванням та буде працювати над підвищенням рівня сервісу. Ще раз перепрошуємо за створені незручності. Будемо раді бачити вас на наших враженнях та сподіваємось виправдати ваші очікування.
користувач без аватара
Анастасія
29 листопада 2022
Дуже затишне місце, красивий інтер'єр, приємний персонал. Прийду ще!