Список бажань порожній
Додавайте враження та діліться бажаннями з друзями.
Ваш кошик порожній
Додавайте вподобані враження до кошика.
користувач без аватара
Валерия
23 жовтня 2022
Отличное заведение! Вкусная еда, хорошое обслуживание!
користувач без аватара
Роман
17 жовтня 2022
Все супер. Замовляємо це враження вже вдруге. Можу рекомендувати
користувач без аватара
Олександр
16 жовтня 2022
Дуже смачно
користувач Олена
Олена
11 жовтня 2022
Все сподобалось! Страви були смачні. Це був подарунок від сестри чоловіка. Ще якби обслуговували українською, було б чудово!
bodo
12 жовтня 2022
Доброго дня, Олено. Дякуємо за те, що знайшли час поділитись вашою думкою про враження. Нам приємно, що послуга залишила у вас позитивні емоції. Ваші зауваження вже були передані партнеру, надалі працівники будуть спілкуватися з клієнтами виключно державною мовою. Будемо раді бачити вас та докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження.
користувач Олександр
Олександр
8 жовтня 2022
Все було на вищому рівні. Смачні стейки та привітнмц персонал!
користувач Юлия
Юлия
26 вересня 2022
Вечеря сподобалась, дуже смачно та затишно Уважний персонал, ситні стейки
користувач без аватара
Ярослав
20 вересня 2022
Очень уютное заведение с приятной атмосферой!
користувач без аватара
Анастасія
18 вересня 2022
Дуже сподобалося, красиве місце, обслуговування на висоті і дуже смачні страви!😍☺️
користувач без аватара
Анна
18 вересня 2022
Було чудово.
користувач без аватара
Лариса
13 вересня 2022
Відмінно
користувач без аватара
Віталій
12 вересня 2022
Все сподобалось: і робота сервісу Bodo і отримані враження від відвідування ресторану Sam’s Steak House. Дякую
користувач без аватара
Светлана
7 вересня 2022
очень вкусно)) Удобное расположение и хорошее обслуживание
користувач Юрий
Юрий
5 вересня 2022
все понравилось
користувач без аватара
Тетяна
4 вересня 2022
Все було дуже смачно 😋, неймовірний ресторан, рекомендую цінителям м'яса 🍖
користувач Сергей
Сергей
2 вересня 2022
Всё норм
користувач без аватара
Владимир
1 вересня 2022
Обслуживание было проведённого на высшем уровне. Рекомендую.
користувач Марина
Марина
31 серпня 2022
Привітний персонал, швидке обслуговування та смачні страви.
користувач без аватара
Сергій
29 серпня 2022
Неперевершений сервіс. Тільки гарні враження від ресторану!
користувач Олександр
Олександр
14 серпня 2022
Відвідували стейк хауз з друзями. Атмосферне місце, класний інтер‘єр, гарне обслуговування, смачна кухня. Хоча всі погодились, що я вдома смажу значно смачніші стейки. Але то не означає, що ці стейки були не смачні. Просто тут смажать майже без спецій, щоб відчути справжній смак чистого м‘яса.
користувач без аватара
Владимир
14 серпня 2022
Очень уютно,чисто,великолепное обслуживание,а главное,быстро.
користувач Іванна
Іванна
10 серпня 2022
Перше, хочу подякувати, що послугу продовжили в зв’язку з воєнним станом в країні. Заклад дуже комфортний та усе було смачно. Ми обирали тількі м’ясні блюда м’ясо було ніжне та соковите… Обслуговування на висоті.
користувач без аватара
Федір
8 серпня 2022
Дуже добре! Відпочивали в колі друзів. Все сподобалось. Дякуємо за гарний відпочинок і приємні враження!
користувач без аватара
Олена Маленко
7 серпня 2022
Дуже дякуємо BODO за гарну й приємну подію - вечерю в стейк-хаусі. Усе було атмосферно, шляхетно, смачно. Стейк сподобався, був м'який і водночас соковитий. Гарне вино. Дуже комфортне обслуговування. Офіціант Володимир - усміхнений, ввічливий, приємний у спілкуванні. Отримали естетичне задоволення й наситилися їжею. Але маємо таке питання: чому вечеря коштує 1900, якщо вартість сертифіката 1800 й нам самим потрібно замовляти страви? Тобто набір страв на таку вартість пропонує не заклад (що було би зрозумілим), а ми самі обираємо. Ми цілком вписалися в суму 1800 (вино, стейки, салат, хліб на грилі) й на доплачені 100 грн купили кави. Тобто політика сертифіката для нас не зовсім зрозуміла. Ця ситуація не послабила наших позитивних вражень, а лише викликала здивування. Дякуємо BODO.
bodo
10 серпня 2022
Доброго дня, Олено. Дякуємо за ваш відгук. Нам приємно, що послуга залишила у вас позитивні враження. За сертифікатом ми завжди погоджуємо з партнерами визначену суму депозиту на вечерю, за якою клієнти роблять замовлення в закладі. Дана сума утворюється відповідно до цінової політики закладу та середнього чека на передбачену за умовами кількістю осіб. У випадку перевищення цього ліміту - клієнт може доплатити різницю на місці. Будемо раді бачити вас на наших враженнях та сподіваємось виправдати ваші очікування.
користувач без аватара
Ксюша
27 липня 2022
Все сподобалось , дуже гарне обслуговування , приємна атмосфера. Стейк нью-йорк ідеальний , надзвичайно смачне вино , рекомендую 🙌