Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Бодо супер, як завжди. Аквапарк - хотілося б дешевше ціни на додаткові послуги, наприклад, 150 грн за півгодини в джакузі за одного - це забагато... Але альтернативи з такими гірками у Львові немає, тому звісно що народ буде. Загалом відпочили добре.
Марія
24 липня 2021
Все було чудово
Марина
19 липня 2021
При активации впечатления можна выбрать только следующий день, нам хотелось в тот же. Связались с аквапарком и Bodo, менеджеры решили наш вопрос и мы пошли в тот же день. Спасибо за сервис. В аквапарке было людно, но все понравилось, очереди на горки 3-5 человек.
Велике дякую компанії Воdo , ви завжди найкращі))
В аквапарку нам дуже сподобалось, безліч розваг, весела атмосфера , спокійний релакс на літній терасі + смачне морозиво)))
Mariya
5 липня 2021
Аквапарк майже не змінився. Єдине, що з'явилися на сходах резинові коврики, але й вони не рятували від пластикового покриття підлоги. Бо вже за годину було не комфортно підніматися босоніж.
Працівники на гірках не усюди були, але деякі кадри дозволяли спускатися по трьох або коли світилася гірка червоним.
Навіть якщо дотримуватися правил техніки безпеки: все рівно можна отримати травми на гірках.
Свій відпочинок в аквапарку надовго заповню.
Дякую бодо, що купуючи у них можна заощадити кошти, бо дорожче аквапарк не вартий згідно отриманих послуг.
bodo
6 липня 2021
Доброго дня, Мария.
Дякуємо за відгук. Вибачте за надання некоректного сервісу, подібне не є нормою для нашої компанії.
Керівництво передає вам щирі вибачення. З персоналом провели бесіду стосовно якості надання послуг та необхідності створення безпечних умов перебування на території аквапарку.
Як вибачення, на вашу пошту надіслано компенсаційний сертифікат на враження компанії bodo.
Будемо раді бачити вас та докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Кількість лежаків значно менша за кількість відвідувачів. Не вже не можна додати більше лежаків в середині аквапарку? Не має місця, куди покласти рушник після відвідування басейнів. Не зрозуміло, чому клієнт має сам відносити використані круги і т.д., якщо гірка сама йде до басейну, на рівні якого немає місця для кругів.
Поверхня не кафелі натирає ноги і довго ходити по ній неможливо.
Для аквапарку 2021 року він є застарілим.
bodo
28 червня 2021
Доброго дня, Андрій.
Дякуємо за відгук. Ми взяли ваші зауваження в роботу і передали керівницву аквапарку, аби розглянули можливість збільшити кількість лежаків на території, щоб клієнтам було комфортно відпочивати.
Будемо раді бачити вас та докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Данило
12 червня 2021
Усе в аквапарку було прекрасно і весело👍
Ігор
7 червня 2021
Все пройшло чудово) без жодних проблем і нюансів) Дякуємо за приємні враження)
Відгуки: Аквапарк у Львові