Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Дуже задоволена подарунками від bodo. Замовляла декілька разів друзям і сама отримувала враження у подарунок. Зручний сервіс. Можна привітати близьких на відстані. Швидко і оригінально. Дякую команді bodo
Інна
22 листопада 2024
Дякую, все пройшло чудово . Отримали в аквапарку масу позитивних емоцій
Оксана
14 листопада 2024
Величезний мінус, що не попередили про те що гірки в будній день не працюють.
bodo
11 грудня 2024
Добрий день, Оксано.
На жаль, ваша пошта відсутня в нашій базі. Бажаємо якнайшвидше вирішити виниклу проблему на враженні ""Аквапарк"".
Напишіть, будь ласка, на нашу електронну пошту bodo@bodo.ua та вкажіть номер вашого телефону/сертифіката.
Заздалегідь дякуємо.
Все прошло чудово. Отримали богато позитивних емоцій.
Юрій
12 липня 2024
Все пройшло добре, враженням задоволений. На перспективу тим хто вагається: класний вибір як для себе, так і для походу з дівчиною, хлопцем, друзями та т.п. активний відпочинок який не втомлює, а заряджає.
Міша
1 липня 2024
Все пройшло чудово,я задоволений і дівчина також
Ірина-Анастасія
2 червня 2024
Дуже добре провела час 🩷
Наталя
27 квітня 2024
Все було супер.Дуже дякую 🤗
Анна-Ангеліна
23 квітня 2024
Ok
Марія
29 березня 2024
Було дуже круто😍 дякую за неймовірні враження 🫶
Анна
25 березня 2024
Враження пройшло чудово, все дуже сподобалось
Юлія
13 березня 2024
Ми задоволені, що обрали саме це враження. Все було чудово, всі задоволені. Дякую bodo за розуміння, бо один раз змушені були перенести враження.
В цілому нормально, але аквапарк просто переповненний людьми. Відчуала себе як оселедець в банці. Багато речей давно потребують ремонту. А Бодо чудово відпрацював, дякую.
bodo
21 березня 2024
Ірино, добрий день.
Щиро дякуємо за ваш відгук.
Перепрошуємо за створені незручності. Ми вже передали партнеру ваші зауваження щодо зовнішнього вигляду локації.
Додатково ми також перевіримо, чи відповідає локація партнера стандартам нашої компанії та чи буде усунено партнером всі наявні недоліки найближчим часом.
Ми бажаємо виправити ваше враження про наш сервіс, тому як вибачення на вашу пошту надіслано компенсаційний сертифікат на враження компанії bodo.
Будемо раді бачити вас на наших враженнях і зробимо усе, щоб виправдати ваші очікування.
Відгуки: Аквапарк у Львові