Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Все було чудово!
Офіціант Святослав,обслуговув на найвищому рівні.
Аліса
23 квітня 2024
Львівська "Реберня" на стрийський - гарна простора локація з видом на озеро ззовні і демократичною атмосферою всередині. Ввічливий уважний персонал. І що, як на мене, важливо для львів'ян - розташована поза багатолюдним туристичним центром міста. З задоволенням провели п'ятничний вечір в цьому закладі. А чому з усіх пропозицій Bodo-вражень вибрала гастрономічну? Хотіла друга пригостити саме в Реберні.
Вікторія
22 квітня 2024
Супер!
Анастасія
21 квітня 2024
Все пройшло супер!
Юлія
20 квітня 2024
Загалом все сподобалося. Єдиним нюансом було те що офіціант довго розбирався з розрахунком по сертифікату, тому довелося довго чекати.
bodo
7 травня 2024
Добрий день, Юлія.
Дякую за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку. Дозвольте попросити вибачення за ситуацію, що склалася.
З партнером провели додаткове навчання з приводу коректного розрахунку клієнтів по сертифікату.
Ми врахували всі ваші коментарі та впровадимо необхідні дії, щоб надалі подібні ситуації не повторювалися. Будемо раді бачити вас на інших враженнях та сподіваємося виправдати очікування.
Я не вперше в цій реберні,і ніби завжди задоволений.
Проте з сертифікатом bodo , не могли довго розрахувати,не могли розібратись. А оскільки,я замовив більше номінала сертифіката, треба було доплатити, проте офіціант наполегливо просив готівкою...Після моєї відмови,він приніс термінал і я оплатив таки картою... В результаті звіривши з меню ,я заплатив понад 400 грн.зайвого. Я звісно люблю залишати чайові 10-15 % ,але тут якось вийшло більше... Нажаль чек вони не дали...
Можливо я чогось не розумію...?
bodo
10 квітня 2024
Володимир, добрий день.
Дякуємо за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку.
Прийміть вибачення за некоректну поведінку працівника партнера.
Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами.
Керівництво закладу передає вам вибачення.
З приводу оплати карткою партнер пояснив, що на період вашого візиту у них відбувся масштабний збій банкінгу, яким вони користуються. Саме тому офіціанти наполягали, щоб оплата була готівкова.
З працівниками партнера провели бесіду стосовно якості надання послуг та коректного спілкування з клієнтами, щоб надалі подібні ситуації не повторювались.
Ми врахували всі ваші коментарі та впровадимо необхідні дії, щоб надалі подібні ситуації не повторювалися. Будемо раді бачити вас на інших враженнях та сподіваємося виправдати очікування.
Як вибачення на вашу пошту надіслано компенсаційний сертифікат на враження компанії bodo.
Галина
30 березня 2024
Реберня як завжди топ🫶 швидке обслуговування, прекрасні офіціанти, смачні ребра ❤️
Щиро дякую працівникам BODO за оперативну реєстрацію сертифікату та Бронювання столика в Реберні .
Все зроблено якісно та професійно .
Рекомендую
Окрема подяка РЕберні на Стрийській за смачну вечерю
Олександр
9 березня 2024
Дякую за вечерю
Тетяна
3 березня 2024
Їжа смачна, персонал привітний. Все чітко, чисто, швидко. Нам сподобалось. Чудовий вихідний.
Відгуки: Вечеря в «Реберні» для компанії у Львові