Список бажань порожній
Додавайте враження та діліться бажаннями з друзями.
Ваш кошик порожній
Додавайте вподобані враження до кошика.
користувач без аватара
Оксана
28 червня 2024
Офіціант дуже ввічливий, а реберця- смакотища!!!
користувач Максим
Максим
18 червня 2024
Смачно як завжди! Дякуємо Реберня, дякуємо bodo 👌
користувач без аватара
Микола
17 червня 2024
Нам з дружиною все сподобалось.Ростик обслуговував дуже приємно
користувач без аватара
Володимир
9 травня 2024
Все пройшло чудово
користувач Руслана
Руслана
29 квітня 2024
Все було чудово! Офіціант Святослав,обслуговув на найвищому рівні.
користувач без аватара
Аліса
23 квітня 2024
Львівська "Реберня" на стрийський - гарна простора локація з видом на озеро ззовні і демократичною атмосферою всередині. Ввічливий уважний персонал. І що, як на мене, важливо для львів'ян - розташована поза багатолюдним туристичним центром міста. З задоволенням провели п'ятничний вечір в цьому закладі. А чому з усіх пропозицій Bodo-вражень вибрала гастрономічну? Хотіла друга пригостити саме в Реберні.
користувач без аватара
Вікторія
22 квітня 2024
Супер!
користувач без аватара
Анастасія
21 квітня 2024
Все пройшло супер!
користувач без аватара
Юлія
20 квітня 2024
Загалом все сподобалося. Єдиним нюансом було те що офіціант довго розбирався з розрахунком по сертифікату, тому довелося довго чекати.
bodo
7 травня 2024
Добрий день, Юлія. Дякую за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку. Дозвольте попросити вибачення за ситуацію, що склалася. З партнером провели додаткове навчання з приводу коректного розрахунку клієнтів по сертифікату. Ми врахували всі ваші коментарі та впровадимо необхідні дії, щоб надалі подібні ситуації не повторювалися. Будемо раді бачити вас на інших враженнях та сподіваємося виправдати очікування.
користувач Марʼяна
Марʼяна
1 квітня 2024
Все сподобалось, офіціант Олег гарно обслуговував.
користувач Володимир
Володимир
31 березня 2024
Я не вперше в цій реберні,і ніби завжди задоволений. Проте з сертифікатом bodo , не могли довго розрахувати,не могли розібратись. А оскільки,я замовив більше номінала сертифіката, треба було доплатити, проте офіціант наполегливо просив готівкою...Після моєї відмови,він приніс термінал і я оплатив таки картою... В результаті звіривши з меню ,я заплатив понад 400 грн.зайвого. Я звісно люблю залишати чайові 10-15 % ,але тут якось вийшло більше... Нажаль чек вони не дали... Можливо я чогось не розумію...?
bodo
10 квітня 2024
Володимир, добрий день. Дякуємо за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку. Прийміть вибачення за некоректну поведінку працівника партнера. Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами. Керівництво закладу передає вам вибачення. З приводу оплати карткою партнер пояснив, що на період вашого візиту у них відбувся масштабний збій банкінгу, яким вони користуються. Саме тому офіціанти наполягали, щоб оплата була готівкова. З працівниками партнера провели бесіду стосовно якості надання послуг та коректного спілкування з клієнтами, щоб надалі подібні ситуації не повторювались. Ми врахували всі ваші коментарі та впровадимо необхідні дії, щоб надалі подібні ситуації не повторювалися. Будемо раді бачити вас на інших враженнях та сподіваємося виправдати очікування. Як вибачення на вашу пошту надіслано компенсаційний сертифікат на враження компанії bodo.
користувач без аватара
Галина
30 березня 2024
Реберня як завжди топ🫶 швидке обслуговування, прекрасні офіціанти, смачні ребра ❤️
користувач Василь
Василь
24 березня 2024
Все як завжди в реберні на висоті. Швидко і смачно !!
користувач без аватара
Наталя
24 березня 2024
Дуже сподобалос
користувач без аватара
Анна
18 березня 2024
Вечеря сподобалась. Хороший заклад з приємним обслуговуванням.
користувач без аватара
Роман
15 березня 2024
Атмосферно, смачно та добре підходить, щоб провести час.
користувач Наталія
Наталія
11 березня 2024
Все пройшло прекрасно
користувач без аватара
Оля
11 березня 2024
Дуже смачно
користувач Сергій
Сергій
11 березня 2024
Щиро дякую працівникам BODO за оперативну реєстрацію сертифікату та Бронювання столика в Реберні . Все зроблено якісно та професійно . Рекомендую Окрема подяка РЕберні на Стрийській за смачну вечерю
користувач без аватара
Олександр
9 березня 2024
Дякую за вечерю
користувач без аватара
Тетяна
3 березня 2024
Їжа смачна, персонал привітний. Все чітко, чисто, швидко. Нам сподобалось. Чудовий вихідний.
користувач Аліна
Аліна
3 березня 2024
Консультанти bodo дуже уважні і миттєво вирішують всі питання, дуже раджу. Все 👍🏻
користувач без аватара
Алла
27 лютого 2024
Все сподобалось, дуже привітний персонал, страви принесли доволі швидко, все було смачно.
користувач без аватара
Галя
26 лютого 2024
Гарний заклад, все сподобалось ☺️ смачно та атмосферно