Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Впринципі все сподобалось, проте яловичина не була medium просмаження як домовлялись з кухарем. Обслуговування дуже вічливе, офіціантці++, коктейлі смачні, атмосфера приємна.
Дуже хвилювалася, бо перший раз користувалася bodo, але все пройшло чудово. Зустріли, обслужили, все було смачно.
Данило
22 вересня 2024
Дуже сподобалась вечеря, кожна страва як ейфорія смаку та краси.
Любов
19 вересня 2024
Було приємно і дуже смачно. Ввічливі кухар і офіціантка надали всю необхідну інформацію і допомогли у виборі, який виявився вдалим. З'явилося бажання прийти ще. Дякуємо. Бажаємо успіхів!
Все було дуже добре. Трішки ускладнена організація щодо замовлення ресторану.
Ресторан високої кухні сподобався незважаючи на те що немає меню. Шеф кухар допоміг вибрати страви. Єдине не було озвучено ціну на страви. В загальному все сподобалось
bodo
21 жовтня 2024
Добрий день. Ярославо.
Щиро дякуємо за ваш відгук. Радіємо, що враження вам сподобалось.
Прийміть вибачення за некоректну поведінку працівника партнера.
Керівництво рестора передає вам вибачення. З працівниками партнера провели бесіду стосовно якості надання послуг.
Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Наталя
13 серпня 2024
Велике дякую за смачні різотто та пасту. Все було дуже круто. Дуже приємна атмосфера, гостинний персонал. Хочу повернутися ще
Добрий день, Максиме.
Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть вибачення за повільну роботу працівника партнера, через що вам дровелося очікуватина страви.
Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами.
З адміністратором провели бесіду стосовно швидкості та якості надання послуг.
Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Царевська-Будай Олена
21 червня 2024
ВСЕ ПРЕКРАСНО (всі великі літери) Смачно,инарно і цікаво - щодо шеф-Кухаря Дмитра, мило, приємно, професійно - щодо офіціантки Ніколетти. Молодці. Прекрасні враження. Прийдемо ще. Порадимо іншим. :)
Дякуємо!
Відгуки: Вечеря в ресторані «Дуже висока кухня» для двох у Львові