Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Відпочивали з чоловіком і дитиною 1 ніч в готелі stella residents, враження включало номер, відвідування спа комплексу і сніданок, залишились приємні враження, номер чистий, з величезним ліжком, спалось комфортно, єдиний мінус звукоізоляція слабка, було чутно сусідів, але не критично. Басейн великий, чистий, глибокий +_ 2 метри (з дитиною не вдалось поплавати) з доволі теплою водою +27, без хлору, Масажист Дарʼя, ретельно і з віддачею зробила масаж і обгортання. Офіціант, дуже старанний (хлопець, не представився, та він у вас один був на зміні) любʼязно виконував всі наші прохання і порадив смачні страви. Охоронник в паркінгу, майстер паркування, допоміг втиснути машину в паркомісце)) в цілому відпочинок у вас сподобався, дякую!
Анастасия
12 травня 2024
Все отлично
Ольга
12 листопада 2023
Было просто невероятно классно! Чтобы провести время вдвоем это идеальный вариант
Все было прекрасно!!! Отличная организация сюрприза👍
Екатерина
18 серпня 2021
Услуга очень крутая, всё очень понравилось, отель хороший, обслуживание нормальное, номер чистый, просторный, все условия есть, что касается SPA так это вообще бомба 🔥🔥🔥 массаж, Стоун терапия прошли на высшем уровне, очень впечатлил огромный бассейн ну и конечно без внимания не остался хамам - это тоже очень кстати было!!! Немножко есть вопросы к персоналу, завтрак перепутали, на ужине не могли предоставить точную информацию по блюдам, на ресепшене при выселении предъявили счёт за якобы заказанные блюда и не оплаченные, потом конечно, выяснили что это не так, но настроение было испорчено.
Елена
10 серпня 2021
Отель не плохой . Кухня в ресторане отменная. Все очень вкусно ,подача быстрая .
Завтраки, которые входят в стоимость проживания вкусные и есть из чего выбрать .
Массажи тоже великолепные .
Номер просторный , чистый , уютный , жаль , что окна выходили не на море , а на жилой дом , но это мелочи . А номере было все необходимое ( полотенца , халаты , гель для душа , шампунь , зубные щетки с пастой …)
Персонал вежливый и приветливый .
Что больше всего меня удивило , это то, что парко место при отеле платное , да и ещё надо записываться заранее .
Александр
1 серпня 2021
Все очень понравилось!
Очень хороший отель!
А массаж был просто космический!
Спасибо за приятное времяпровождение!
Конечно впечатлений масса. Бодо очень красивая коробочка , и не знаешь что внутри .
Спа -массаж Горячими камнями , бассейн , Хамам, сауна . Все супер ,смутило сначала что надо ходить в бассейн через ресторан в халате , люди ходят там обутые , в куртках , а ты в халате . Но потом как то привыкли. Завтрак, ужин, Вкусно И сытно и много.
В общем впечатление было хорошим , пока при выезде , мне не сказали что на пододеяльнике осталось пятно ,а они его отстирать не могут. В гостинице 4 звезды не могут отстирать пятно . У меня даже слов нет . Просто испортили все что можно было.
Бодо пишут, что они тщательно выбирают тех с кем работают, рекомендую Ещё более Тщательнее выбирать. Мне за 6000 тыс гривень в период карантина сказали , что у них акция . Какая к черту акция? Или они обиделись что не у них там заплатили , и поэтому решили вести не красиво. Вообщем спасибо конечно , но больше не хочу .
Хотя в планах у вас было взять много впечатлений
bodo
24 листопада 2020
Доброго дня Наталю. Дякую за те, що знайшли час поділитися своєю думкою. Для мене та всієї команди дуже цінно дізнатись, які емоції викликало враження.В даному комплексі є правило, якщо гості псують майно — несуть за це відповідальність і з даним правилом гості знайомляться перед поселенням на рецепції та розписуються в реєстраційній картці гостя. Керівництво взяло ваш відгук до уваги та відсьогодні будуть переглянуті правила і деталізація випадків за якими буде проводитися стяг коштів за псування майна аби надалі не виникало додаткових питань. Ми перепрошуємо за поведінку покоївки та за її недосвідченість. Партнер провів роботу з усіма покоївками й адміністраторами, стосовно правил роботи з гостями та коректної комунікації. Будемо раді бачити вас на інших враженнях та сподіваємося виправдати очікування.
Алиса
11 березня 2020
Отдых очень понравился, расслабились, полюбовались морем, вкусно покушали. Получился мини-отпуск, энергией зарядились на неделю вперед. Спасибо бодо за такие классные впечатления!
Відгуки: SPA вікенд для двох в Одесі