Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Почнемо з позитивного. У готеля гарне розташування в історичному центрі міста. Цікавий концепт, продуманий антураж, в номері величезне ліжко зі зручним матрацем. Для гостей розроблений чат-бот, де є відповіді на найпоширеніші запитання. При заповнені невеличкої анкети вам у номер безкоштовно принесуть пляшку просеко. Хочеться відмітити дуже привітних дівчата у крамниці, що знаходитьсяпри вході у готель-кафе.
Це все, звичайно, добре, але є нюанси.
1. Самостійно обрати категорію номеру ви не зможете, навіть доплативши. На ваш сертифікат вам запропонують тільки один номер - категорія «Стандарт».
2. Сніданки подаються лише з 10.00, бо саме в цей час відчиняється кафе. Але це не означає, що ви поснідаєте о 10 ранку. Час приготування сніданку 30-40 хвилин. Ми чекали годину, бо на кухні виникли якісь технічні збої. На наш погляд, сніданки не ситні.
Про категорію номеру і час сніданків треба обовʼязково зазначити в описі враження на сайті Бодо, бо для деяких гостей це принципові питання!
А тепер щодо номеру, в який нас заселили.
В номері 3 не працював кондиціонер, про що нас не повідомили. Ввечері на наше запитання «що з кондиціонером?», нам відповіли «його зламали». І все). Грудень, спати прохолодно. Так, можна було включити підігрів підлоги, який не вирішує питання обігріву номеру, а лише нагріває підлогу біля ванної, яка розташована при вході у номер.
Деяким гостям в цьому номері не вистачило б свічок (замість світломузики), або пакетиків для інтимної гігієни, тощо, але це вже діло смаку і звичок. Головне, що було не просто не зручно, а й не логічно - це відсутність у туалеті мила ( там є маленький рукомийник). І щоб помити руки, треба було виходити у кімнату до іншого умивальника. В ньому, доречі, погано стікала вода, бо там мабуть давно є проблеми зі стоком.
Взагалі склалось таке враження, що нас в готелі не чекали). При заселенні нам сказали: «Бодо? Вони так рідко в нас бувають, що я навіть не знаю, що з цими сертифікатами робити!», а при виселенні - навіть не побажали щось елементарне ввічливе на кшталт «Гарної дороги або раді були бачити!»
Головною метою обрання саме цього враження було: на власні очі побачити концептуальний готель, про який періодично запитують іноземці. Після перебування в ньому, я можу зазначити таке: готель цікавий, алеееееее назвати його його “friendly” я не можу.
bodo
11 грудня 2023
Ніко, доброго дня!
Дякуємо вам за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку та перепрошуємо за незручності, які у вас виникли на враженні.
Наразі з партнером вже було проведено роботу по всім пунктам, які ви зазначили.
За умовами сертифіката передбачено депозит, який ви використовуєте на номер, а залишок можна розподілити на вечерю, проте якщо ви бажаєте вищу категорію номера, то різницю можна доплатити на місці, працівників партнера додатково проінформували про таку можливість, проте на момент вашого візиту вільним був лише номер категорії стандарт, тому інший запропонувати не змогли.
Також найближчим часом ми оновимо інформацію та зазначимо час початку сніданку, щоб гості могли розраховувати свій графік на день.
Ми додатково звернули увагу партнера на технічний стан номера, в якому ви зупинялися, та на ставлення персоналу, сподіваємося всі недоліки найближчим часом буде виправлено.
Як вибачення з нашого боку на вашу пошту надіслано компенсаційний сертифікат на враження компанії bodo.
Будемо раді бачити вас на наших враження, та зробимо усе, щоб виправдати ваші очікування.
Все чудово пройшло, прекрасні номери і обслуговування номерів. Вийшло тільки одна розбіжність з адміністрацією готелю, яку ми швидко усунули за допомогою консультанта з bodo.ua. Рекомендую!
Кирилл
18 жовтня 2020
Все пройшло добре
Валерія
28 серпня 2020
Пікантне місце)) Водночас дуже стильове та незвичайне. Мені сподобалася ідея такого оригінального подарунка від коханого на річницю. До речі, дуже смачна їжа на сніданках, та взагалі обслуговування, сервіс на вищому рівні. Рекомендую до візиту)
Відгуки: Вікенд у готелі Masoch у Львові