Команда bodo
Наша команда — це шукачі дивовижних подій і сміливих ідей, які випробовують все першими, люблять експериментувати та не бояться дивувати. І тому нам вдається майже неможливе — дарувати мрії. Кожен день. Просто та з посмішкою. Ми надихаємо експериментувати, творити, кричати, дуріти — жити на повну та відчувати кожну хвилину. Тому що ми самі живемо за цим принципом і будуємо нашу команду з таких же активних людей.
У 2009 році програміст Віталік після досвіду роботи в компанії, яка займалася сертифікатами на емоції, відкриває свій інтернет-магазин вражень у подарунок. Почалося з двох співробітників. Віталік не виносить людської дурості та небажання розвиватися. Знається на всіх процесах компанії, може замінити практично будь-якого співробітника на його завданнях!
Емре має 18 років досвіду в e-commerce, event management і готельному бізнесі. Він працював у провідних світових компаніях: B.A.T., Sodexo, Hyatt Coop, а також стартапах. Основні навички: управління командою, продаж, ведення проектів, розвиток бізнесу. Основна зона відповідальності Емре в bodo Turkey — підключення нових вражень та корпоративні продажі.
Діма 14 років пропрацював керівником напряму рішень для великого та середнього бізнесу, а також непрямого каналу продажів у lifecell. У 2021 році долучився до нашої команди для підвищення продажів мультибрендових сертифікатів bodocard і безпосередньо вражень у подарунок. Діма — власник нескінченної телефонної книги, здається, знає всіх необхідних людей.
Оля — юрист за освітою. Вона має 2 роки досвіду в юриспруденції — управління юридичною компанією. І 2 роки у стратегічному управлінні — контроль якості надання послуг компанії Visotsky Consulting у філіях у різних країнах. Також Оля сама пройшла «Школу ТОП-менеджерів» від Visotsky Consulting.
Таня прийшла до нас на посаду бухгалтера. Якісно відпрацювавши рік і проявивши себе на цій позиції, стала керівником. 5 років як головний бухгалтер, і ось Таня змінює сферу — стає операційним директором. Проактивність, відповідальність і високий інтелект дозволили Тетяні вправно виконувати нові обов'язки. Пройшло два роки, й наразі вона обіймає посаду фінансового директора.
Із 2015 року Ксенія встигла попрацювати на всіх позиціях, пов'язаних із продуктом: менеджером проекту, ньюбізом, керівником ньюбізів. І в 2017 році Ксенія стала директором із продукту: спочатку в команді — 1 продакт, потім — декілька, потім створюється відділ контентів, додається власний продакшн із продюсерами та операторами, відкриваємо турецький підрозділ.
Далекого 2012 року одразу після київського Політеха Сашко прийшов у команду на позицію SMM-менеджера, а зараз уже знає всі процеси в компанії, намагається їх оптимізувати, керує програмістами. Саша — випускник AIESEC (міжнародної організації, яка повністю управляється молодими людьми віком від 18 до 29 років).
Женя — один зі старожилів компанії, з 2015 року з нами! Прийшов у команду на посаду «Продавець-консультант» до одного з перших магазинів мережі у Києві. Швидко зарекомендував себе в активному продажу, став керівником торгової точки. Незабаром і заступником, і директором роздрібної мережі. Женя завжди добивається свого: від команди, колег та менеджменту ТРЦ.
Свій шлях у компанії розпочинала з позиції «Оператор call-центру». Потім спробувала себе у ролі керівника групи, директора контакт-центру та директора з контролю якості клієнтського сервісу. На цьому вона не зупинилася та продовжила свою роботу вже з корпоративними клієнтами на посаді керівника бек-офісу bodocard. Таня комунікабельна, швидка та активна. Добра, але в міру, що дозволяє команді виконувати цілі.
Свій шлях у bodo починала з позиції менеджера по роботі з клієнтами, після перейшла до відділу якості та розв'язувала нерозв'язне. Набравшись досвіду, стала керівником групи та ділилася знаннями з колегами, а через пів року стала керівником відділу по роботі з клієнтами.
Дарина приєдналася до команди Bodo у 2022 році та за півтора року встигла попрацювати на посаді заступника головного бухгалтера в різних напрямках бухгалтерії компанії. Вже у 2024 році вона стала головним бухгалтером. Завжди готова вислухати, прийти на допомогу та поділитися знаннями. Відповідальна та здатна працювати в режимі багатозадачності.
Олена прийшла в компанію на посаду керівника копірайтерів 2024 року. До цього часу понад п’ять років працювала редакторкою. У текстах вона цінує простоту та виразність думки. Утім, знає, що слова мають здатність чіпляти. Олена вважає, що гарний текст, керований мовними нормами, — це повага до читача, клієнта. Тож вона дбає про те, щоб посилювати смисли та позбавляти речення надлишкової кілограматики.
У 2021 році Катя прийшла в bodo на посаду «Оператор call-центру». Через два місяці перейшла у відділ якості, а у квітні 2023 року отримала підвищення на посаду заступника керівника відділу якості. 7 місяців потому стала керівником відділу якості. Катя навчила і налагодила роботу всіх менеджерів відділу, які зараз тут працюють. Вона любить чіткість і структуру, а також робити людей ефективними.
Лоліта прийшла в команду на посаду продакта, а вже через рік почала керувати командою з 6 осіб. Вона створила інструменти роботи зі складними групами вражень, оновила інструкції для бізнес-процесу зйомок і була продюсером на деяких із них. Лоліта трудоголік: може розбирати пошту о 3 ночі та вирішувати найскладніші питання.
Валерія почала свій шлях у компанії з позиції продакт-менеджера, а вже за пів року стала заступником керівника відділу вражень. На цьому вона не зупинилась — і вже за 3 місяці обійняла посаду керівника відділу по роботі з партнерами. Відповідальність, цілеспрямованість, відкритість до нового дають змогу Лєрі завжди досягати бажаних результатів.